ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 5 september 2010

.

Av Emelie - 5 september 2010 23:23

"Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden"  


Love Emelie  

Av Emelie - 5 september 2010 23:07

Dags o sova strax, sjukt trött o har så mkt o tänka på som ja inte vill tänka på just nu. Orkar inte helt enkelt, det blir lite för mkt i längden lixx.. Det går bara inte.. 

Jag vet seriöst inte om ja pallar så mkt mer snart! Ja får helt enkelt reda ut allt en annan dag, det här ger ju mig huvudvärk upp te 1000! Palla -.-'

Får väl se vad som händer imon då, förutom att ja ska vara barnvakt då. Mamma o tony & Jocke ska iväg, så ja blir själv me Jimmie, inte en aning om Corn åker med elr stannar här elr åker hem? Ajja, återstår o se. I vilket fall som helst, så e ja barnvakt så blir o gå upp tidigt imon. Whatever, nu ska ja greja sen sova! Natti..


Love Emelie  

Av Emelie - 5 september 2010 20:07

Musik hjälper mot det mesta har jag kommit på, förutom att man ändå gråter för man lyssnar på texten på vissa låtar, elr så har det hänt ngt bra elr dåligt under låten o då gråter man då med. Men annars, musiken är bäst!<3 

Tack vare musiken så mår man bättre.

Sitter iaf just nu på skype & spelar x) Spelar me en vän o försöker bara att koncentrera mig på det och inget annat. Lite kul är det iaf. 

ska även pierca Cassandra i läppen och Linda i örat snart med. Funfun =)


Love Emelie   

Av Emelie - 5 september 2010 19:39

Tårarna bara rinner, fortsätter och fortsätter.. Snart finns det inga fler tårar att gråta.. Tiden gick för fort. Det hände för fort! Men det är bättre såhär, fast det känns! Trodde inte tiden var inne ännu, att tiden redan var här för och säga "hej då" men tyvärr. Det var den.. :( 


Blir så ARG! Jävla kärring! Ja, fattar inte vad det är med dig! Så idiotisk du är! Fast det visste jag redan från början, men du kan inte visa något medlidande alls! & du ska va min MORMOR! Äsch, fuck you! Du har aldrig ställt upp, det enda du bryr dig om är dig själv! du har aldrig tänkt på någon annan än dig själv, det är det enda som betyder något! Du brydde dig inte ens när Morfar dog, din MAN! Du ringde mamma o berättade det här och kan samtidigt vara tyken mot mamma och säga en massa elaka saker! Kärring! Det kunde vart du istället! 


Sitter just nu här och tänker, skriver lite och undrar över vissa saker. Varför vissa saker händer, den ena dåliga saken efter den andra.. När tar det slut? Aldrig tydligen. & inte fan kan man sluta gråta heller! Ser ju knappt tagenterna, alldeles suddigt o cp! 


Love Emelie  

Av Emelie - 5 september 2010 18:58

Kommer alltid sakna dig! Kommer alltid minnas alla små stunder när man var liten. Alla saker vi gjorde, alla saker som hände. Dem gånger vi satt i vardagsrummet hos dig och jag satt i ditt knä och du sjöng för mig med din inte så bra sångröst. Alla gånger du kom hem från jobbet o gav mig all frukt som du tyckte jag skulle äta varje dag. Varje sommar man var hos dig och mormor och vi gick ut och gick, eller hittade på något busigt med alla mina leksaker. Sen när man blev äldre o vi satt och pratade länge och väl om allt som du skulle få va med i när jag blir äldre. Alla gånger vi satt o skämtade om allt och inget. Då du hjälpte mig med massa saker. En gång, när jag var liten, vi hade precis flyttat till ett hus och du hjälpte till, och du kommer in med ett stort sår på armen för att du har råkat skära dig med motorsången, och jag & Jocke börjar gråta. Du säger bara att det var en liten skråma, tvättar bort blodet och sätter på ett plåster, sen sätter du dig på golvet med oss 2 och pratar, skrattar och gör allt för att vi ska bli glada igen. Kommer aldrig glömma dig. Du betyder så mycket för mig! Men nu är du borta. Alldeles för tidigt! 

Jag älskar dig Morfar<3 Saknar dig jätte mycket! Tänker på dig varje dag! Önskar jag hade fått mer tid med dig, jag kommer ihåg när jag och mamma hälsade på dig på sjukhuset förra året. Hur dåligt du mådde. Hur mycket du verkligen försökte att INTE visa hur ont du hade, men det syntes ändå. Det gick inte och rädda dig. Cancern var för mycket. Jag hoppas du har det bättre nu älskade Morfar. Att du mår bättre nu och slipper lida mer. Jag älskar dig och kommer alltid göra det, och jag kommer alltid sakna dig. Du lämnade ett stort tomrum i mitt hjärta. Kommer föralltid minnas alla våra stunder, alla sena kvällar, alla skratt och sånger. Även allt annat du gjort<3 Jag Älskar Dig!<3


R.I.P Morfar<3

  


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards