ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 17 september 2010

Te!

Av Emelie - 17 september 2010 14:15

Grönt te med mintsmak, underbart när man är förskyld! Smakar lite lätt tandkräm ;s men det går över. Huvudsaken är att det hjälper. Har diskat o grejat, så nu ska jag slänga mig i sängen o vila huvet mot kudden o se på min serie ;D 

Mina öron värker, näsan e cp, o min ena tand har gått sönder, SÖNDER ;o vafan ;s otur på otur! Tandläkare nästa! Fast får vänta tills nästa vecka.. fyfan för o ha ont ngnstans överhuvudtaget! Ryggen är jag ju van vid sen 8 år tillbaka, så det är ju inget. Men ååh! Skitsamma, sängen som gäller nu! =)


Love Emelie  

Av Emelie - 17 september 2010 13:00

Duschat nu, ska bara klä på mig, sen blire o käka ngt te frukost. Konstigt det känns o va hungrig.. Uhm.. Ajja, min tur ngn gång o va hungrig iaf ;) Brukar inte va dt efter att ja vaknat elr när ja ska sova (kvällen)  Men nu e det som det är, hungrig o dunderförkyld? Uhm.. Ja som hade hoppats på att förskylningen skulle gå över, inte bli värrre! Ajja, nu e det som det är.

Göra ngt te frukost o dricka en stoooor kopp te =)


Love Emelie  

:)?

Av Emelie - 17 september 2010 12:07

God morgon, gick la upp för ca 15 min sen elr ngt.. Fortfarande jätte trött o helt slut. Blir o duscha snart o efter det blir det sängen hela dagen o se på serien.. Usch, mår sådär idag. Mkt tankar, ont i öronen, näsan cpar o ja e allmänt jätte seg o mår skit (Y) Få ihop det du ;) haha! Nee, duscha, hjälpa mamma lite, käka frukost o sen serien (Y) Känner inte ens för o gå o duscha, elr äta elr ngt, bara SOVA! Men nee, dumt ;) Frisk blir ja nog snart ändå =) Får man hoppas iaf! Måste va frisk senast tisdag, för på onsdag är begravningen.. Gå upp tidigt, åker iväg tidigt o kma hem sent.. Det är ju ändå 2 timmars resa härifrån, JÄTTE KUL! Man mår ju redan dåligt över att det ska bli begravning.. 

Ajja, nu drar ja iaf! =)


Love Emelie  

Av Emelie - 17 september 2010 01:08

Äntligen sova! Suttit ute o haft ett trevligt samtal med mamma ;D Mysigt o trevligt. 

Så nu blire fan sängen! Trött som satan o lite till! Soooova! Inte gjort annat idag typ än o ligga i sängen o glo på serien.. Massa avsnitt, men iaf 1 säsong av 3 avklarade. Sett typ 3 avsnitt av andra säsongen nu. Haft lite annat o göra, även tycka synd om mig själv! Blev även idag ett sent kvällsmål. Skumt, ja som aldrig e hungrig annars.. Ajja, skitsamma =)

Öronen dampar än, hate it! Men får leva med det ett litet tag till tills det känner för o släppa.. 

Begravning om mindre än 1 vecka.. Känns sådär, borde redan nu planera kläder, eftersom ja antagligen inte kmr vilja använda kläderna efteråt... Men men, får se. Nu ska ja sova iaf. & hade bara tänkt skriva det o inte mer än så. Men icke sa nicke, det blev mer! Haha, god natt -.-' Hoppas iaf att alla kmr sova bättre än mig, vilket ja tror m¨nga kmr göra =)

Natti natti!


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards