ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Emelie - 9 september 2010 23:51

Ja, sova för min del, blir en troligtvis fullspäckad helg för min del ;D Det gillar jag! Men nu är ja trött, så det blir sängen för min del ;D Drömma sött o hoppas på ngt bra!

Natti natti =)


Love Emelie  

Av Emelie - 9 september 2010 16:57

Rubriken har inget med texten att göra =)

Mamma håller på me maten, ja snackar me folk o solen står högt o lyser o värmer underbart! Så det blir för min del att säga hej då te alla på msn o gå ut i solen en stund. Härligt! 

Tkr iaf jag, alltid lika härligt o mysigt me sol! & ja.. alla klagar på att ja säger mysigt till allt.


Jag: Mhmm, mysigt.

Mamma: Dagens ord elr?

Jag: Klart, mysigt (Säger det lite ironiskt men ändå jätte glatt)

Mamma: Ja, dagens ord var det ja. Sen skrattar hon =)


Min mamma e rolig hon, helt underbar oxå. Det bästa personen i mitt liv. Mamma<3

Nu ska ja ut o leka i solen med mina tankar o hoppas på ngt bättre ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 9 september 2010 15:33

Blir så ställd! Asså, shiiet, innan idag. Så såg ja en sak. Ja trodde ja skulle dö!

När ja bodde i fritsla, den patetiska lilla byhålan i en patetisk kommun utanför Borås.. 

Men iaf, så började ja snacka me en kille, först bodde han i Gbg, sen helt plötsligt bodde han i Fritsla. Sen när ja flyttade upp te pappa strax innan sommar, aah, då bodde han självklart oxå där. & Vet ni vad nu då? Joo, han bor ca 1 mil härifrån mig nu, i LAHOLM! Ja dööör! Jävla förföljare! Aldrig träffat människan, o han följer efter mig vart ja än flyttar, så förbannat äckligt/läskigt! Usch! Det är så man ryser i hela kroppen, vafan gör han egentligen? Vfr följer han efter mig? Elr är det bara rena slumpen att han flyttar dit ja flyttar? Elr bor? & efter varje gång han flyttat tar han kontakt me mig på ett elr annat sätt, genom ngn slags internetsida. Tkr det är jääääävligt läskigt faktist, men även jävligt irriterande! 

Usch! Vad ska man göra åt människan? Ngt som har ett förslag tack? Skulle vara väldigt sällt isf =)


Love Emelie  

<3

Av Emelie - 9 september 2010 15:23


'Cause I miss you, your body and soul so strong that it takes my breath away.

And I breathe you into my heart and pray for the strength to stand today.

'Cause I love you, whether it's wrong or right.

And though I can't be with you tonight.

You know my heart is by your side<3


Love Emelie  


Av Emelie - 9 september 2010 15:17

Även tagna med mobilkameran som inte är av det bästa i denna värld! Så ni får nöja er med en VÄLDIGT dålig kvalité ! (Uhm.. Skitsamma, som ja sagt innan, min vanliga kamera vill inte funka i datorn. Så får la köpa en ny snart, f*ttkamera! 

Här kmr iaf bilderna ;


Måste ju erkänna att ja faktist var ganska söt som liten (A)

                                

Många roliga o fina kort sen när man var liten.

: Försöka komma i kaninburen, Ställa sig i mammas byxor när hon själv ska ta på sig dem, Sätta sina vinterskor på händer o en massa mer ;P 

Sen finns det även kort på när ja får va me på mammas o pappas bröllop. (Tack gode gud att dem e skilda nu!) En julafton på mig o mamma. (kortet allra längst ner o höger) Jag som "stor" 11-12 år, sitter med Jennifer i knät. Uhm., finns massa mer kort o massa mer minnen!


Morfar & Jocke. <3

   Älskar dig & saknar dig<3


Love Emelie  

Av Emelie - 9 september 2010 14:47

Mamma sitter i telefon med mormor... Pratar om begravningen om Morfar.. Känns sådär.. Allt känns så overkligt, han, död.. nu? Nee, det är för tidigt! Skulle inte skett än! Så den 22,e är det begravning! Usch, ja börjar snart gråta! Det är så hemskt, allt känns hemskt! 

Men han har det bättre nu, efter alla saker. Cancern, o alla andra problem. Han har det bättre. Känner mig så egoistisk när ja säger att han borde vart kvar längre, inte lämnat oss nu. Men det är väl bara en helt vanlig känsla? När man mist någon som står en nära? Jag vet inte, aldrig gjort det innan, trodde inte det skulle ske än.. Fyfan! 

Morfar... Jag ÄLSKAR Dig, och Saknar dig ännu mer!<3


Love Emelie  

Av Emelie - 9 september 2010 13:49

Duschat, skrubbat kroppen o ska snart klä på mig, känns underbart! Tankar hit o dit, helgen närmar sig. Mhmmm, längtar! ;D För imon när ja gått upp o vart vaken ett tag, ja då har helgen börjat o då jävlar ;D 

Nee, kanske inte. Får se vad som händer, en dag på stan iaf, lördag? Ja, lördag. Tror ja? HAHA1 Ja hänger inte med i svängarna längre, blir för mkt snack om allt o inget. 

Men nu ska ja klä på mig ;D


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards