ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Emelie - 20 september 2010 23:24

En hård dag, nej kväll. huvet håller på o spricker, så får se om panodil hjälper, det enda vi hade hemma.. Usch! Vill inte ta mer tabletter mot saker nu! Men ja har dragit mig hel kvällen, elr mer elr mindre halva dagen o kvällen för o ta en panodil. Men sagt o gjort.. Ja orkade bara inte med bankadet o känna att, "nu spricker mitt huve snart" efter att ha både ätit mat, godis, drucket en massa, vart ute i den friska luften. Men inget hjälpte.. Så panodil o sova! Imon blire att fixa grejer inför onsdagen. Eftersom som sagt, onsdag = Begraving :( 

Jag vet inte om ja orkar mer, o nu pratar ja inte om min huvudvärk elr mina förskylningar elr ngt sådant. Utan om livet i allmänhet. 

Mamma ska ha bebis, o mår inte bra pga massa olika anledningar, min Morfar har ju som sagt dött o ska begravas på onsdag, kompis/vänproblem.. Livet som singel och alla andra "killproblem" Går tyvärr inte o skriva om mitt alla privataste i mitt patetiska liv. Önskar jag kunde ibland, så kanske ngn liten söt människa hade kunnat hjälpa mig.. Men men, saker o ting händer av sina olika anledningar o orsaker. Nu ska ja lägga mig i min säng o SOVA! Trött som en ja vet inte vad efter denna dagen + huvet inte mår bra.. Tror det är lite för mkt tankar just nu! Elr så e det bara fel på mig som vanligt =)

Natti natti =)

  

Bjuder på en osminkad, osovande otroligt ful jag och en Sovande supersöt Jimmie =)


Love Emelie  

Av Emelie - 20 september 2010 20:35

Inte skrivit på ngn dag nu nee.. Legat i sängen o vart sjuk, haft ont i öronen o mått allmänt dåligt. Men nu bärjar det bli bättre =)

Vart barnvakt idag, hänt lite saker. Städat o fixat annat. Så nu ska ja försöka uppdatera så mkt som går igen =) Kmr inte på ngt direkt som händer för tillfället. Inte hänt så mkt det senaste egentligen. Förutom VISSA saker, speciella som inte speciella. Idag var ja som sagt barnvakt, både roligt o inte roligt. Men lilla Corn hjälpte mig ;D Vi städade och grejade. Duktiga vi var! Haha ;D 

Begravningen är på onsdag.. Vet iaf vad jag ska ha på mig, som inte kmr vara oanständigt elr som Cajsa säger: "Horigt" Nu återstår dock bara skorna. Men det kmr. Sen får man se vad som händer efteråt.. Kan lika gärna bli krig. Men får se. Sen får man oxå se vad som händer på kvällen när man kmt hem. 

Sen får ja även elr oxå se vad som händer nu ikväll. Usch! Ja hatar det här. Vet inte om ja ska bry mig elr inte? Orkar ja verkligen med det här en gång till? ajja, återstår o se!

Har fått en liten ödla oxå =) SUPERSÖT e hon! Lilla Lizzie. Mammas idé på namn, supersött o passar perfekt =) Nej, ja får visa bilder. Inte så bra bilder. Men ni får stå ut tills min kamera funkar igen =) Elr att ja har köpt en ny x) haha! 

          Söta lilla Lizzie =)


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards