ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Emelie - 22 september 2010 07:46

Allt är klart, jag själv är klar. Så nu åker man snart, känns som om man ändå kmr glömma ngt, men det hoppas jag inte! Kameran är med iaf, så får se om ja får nga bilder elr inte. Det blev inte den klänningen jag tänkt, utan en annan. Så bytte nyss kläder x) Typiskt tjejer ;) haha! Men nu ska ja gå o borsta tänderna, sen e man klar för o åka om ca 20-30 min. Så lite tid har ja ju iaf =) Hörs kanske senare som sagt. Hej då..


Love Emelie  

Av Emelie - 22 september 2010 06:35

God morgon! Vart vaken sen halv 6, gud så trött jag är! Elr inte direkt nu, var bara segt att gå ur sängen -.-' haha! Men nu e ja pigg o fryser -.-' Eldar i pannan för o få det varmt x) haha, det mräks att det börjar bli vinter -.-' När sommaren e slut, ja då kmr vintern med en JÄVLA fart! Men det är la sånt som är, höst, usch för höst! Käkat frukost har jag även gjort, duktiga mig! Haha ;P Så nu ska ja gå o klä på mig, åker härifrån strax efter 8. Så ska sminka mig o klä på mig nu, fixa lite annat, kmr säkert ändå stressa sönder mig strax innan vi ska åka iaf.. Brukar bli så (Y) Så ska även leta fram en Jacka oxå, känns inte så bra att ta på sig en sommarjacka när det är så kallt ute ;o Sen kma man även sent hem idag oxå, låter inte så kul.. Upp tidigt, iväg tidigt, kma hem sent, antagligen somna sent med, elr så slockar jag nog 9-10 ikväll x) haha, av rent utmattning o trötthet. Men det återstår o så. Skriver antagligen kanske ett inlägg när ja kmt hem sen. Får se hur ja mår o om jag känner för det som sagt. Ha dt gött så hörs vi senare ikväll elr imon =) 

  

Vi 3 som åker + mamma =)<3


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards