ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Emelie - 7 september 2010 19:51

Ja har tråkigt, fryser oxå.. vet inte vfr? Haha, saknar väl ngn bara.. antagligen dfr.. Men skitsamma, nog om det. 

Sitter här o snackar me socialt folk ;D underbart! Så nu skriver ja inte mer än det ;P haha.


Love Emelie  

Av Emelie - 7 september 2010 14:28

(Klicka för större bilder)

                  

Sen lite bilder på hur ja ser ut, mobilfreak idag ;D elr Kamerafreak kanske x)

            Geting ;D haha! gul o svart ;) Känner mig snygg o mår bra idag. Trots alla tankar o allt annat som finns runt omkring, men ja kan ju inte helt gå ner mig bara för det. Måste försöka vara på topp iaf, försöka vara glad! =)

Vara POSITIV! Så, nu var det sagt, nu drar ja ;D

  


Love Emelie  

Av Emelie - 7 september 2010 12:53

Igen, luggen var för fan nedanför näsan innan ja klippte den nu! Trivs bättre i kort lugg istället för o ha den åt sidan. Sen lockade ja håret lite lätt med, men aldrig igen att ja gör om det själv! Nästa gång får mamma locka mitt hår ;D haha, o btw inget man gör om man har bråttom! Men men, ser jätte liten o söt ut, lite åt det oskyldiga hållet (A) HAHA! Elr inte, ser bara liten ut =) Ska slänga upp 4 dåliga bilder, tog dem me mobilen eftersom min fuckade dator inte tar emot min kamera.. Så får gå upp te Jocke o slänga in kamera bilderna där o sen in på denna datorn.. Jobbigt, men jocke har min andra dator, så kan lixx inte göra så mkt mer än använda det ja har ;P haha! whatever, här kmr bilderna: 


      

  

Nu ska ja ner o greja ;D haha!


Love Emelie  

Av Emelie - 7 september 2010 10:18

Måste kila strax ;P Passar Jimmie idag igen. Tony är jättesjuk o ligger o sover, Jocke & Corn e på deras rum, så ja sitter här med en trött Jimmie. Nyduschade o allt. Visserligen för ett tagsedan, han är både påklädd o har ätit. Så nu ska ja klä på mig, frukost har ja redan ätit så duktig som jag är ;D 

Ska bara få Jimmie o somna, sen blire o diska =) Guuud så tråkigt, men måste göras. Så ja får la ta hand om det o se glad ut. Nej, nu ska Jimmie gå igenom mina saker så ja får helt enkelt ta honom nu. Skriver mer sen =)


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards