ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Emelie - 27 september 2010 19:00

Lagat mat o ätit. Mätt! Gjorde Lasangette? (stavning? haha, så kass ;D) Så nu sitter jag här o funderar på vad ja ska göra. Musik på hög volum.. Film kanske? Nee, orkar inte, kmr ja säkert somna. Ja vill faktist va med lite mer utav dagen än o sova bort den! Trots att ja gick upp tidigt o var barnvakt o antagligen måste gå upp tidigt imon med? Uhm.. Kanske? Ja måste prata med mamma, så ja vet vilken tid hon åker. Kanske får sovmorgon, kanske inte. Som sagt, får fråga henne om tider o skit. Hade ju helt glömt av att ja skulle va barnvakt idag, så det blev lite lätt panik när mamma kom upp o väckte mig 10 i 9.. Så mkt fick ja sova! Vaknade vid 6 då barnen går upp, sen åker inte dem förrän typ halv 8.. Så kunde knappt somna om, så gjorde ja ju det tillslut, kändes som om ja sov i typ 2 min högst när mamma kom upp o sa att hon skulle åka. dödstrött o va helt slut! Men det var bara o se glad ut o gå upp.. La sig sent, vakna tidigt (Y) Inte kul -.-' Lägga mig tidigare idag ;D Så ja orkar upp imon oavsett tiden mamma åker ;P haha!

  


Love Emelie  

Av Emelie - 27 september 2010 15:54

Sitter här o fryser.. Fattar inte ens vfr, det är inte särskilt kallt? Jag eldar till o med i pannan ;o Mamma har iaf kmt hem för längesen, så nu blire o gå ner o kolla vad vi ska äta te middag.. Helt slut o tom i huvet idag ;o orkar inget o bara fryser. Vill sova! Men nu ska vi sluta klaga här =)

Lyssnar på väldigt bra musik o njuter av den. Funderar lite smått på vad som ska hända idag med. Inte en aning faktist. Får la helt enkelt bara se vad som händer om inte annat. 

Läst igenom nga personers blogga o lite annat, kollat FB med mera. Så nu får ja väl gå ner då. Funderar på om ja ska se klart serien idag, har kmt till säsong 3/3 så borde nog göra det snart, nyfiken för o se vad som händer. Men eftersom ja inte har haft tid elr ngt annat som vart krångligt, så har ja inte kollat än. Tänkt kolla nu i flera dagar, men icke.. Inte blivit av än.. Så får skärpa mig lite o kolla klart! Haha, sen måste ja leta fram lite nya filmer o se. Tröttnat på mina, får se om man hittar ngn som verkar bra =) Finns många man vill se, så får la se om ja hittar ngn bra som går o kolla på ;P haha!


Love Emelie  

Av Emelie - 27 september 2010 12:59

Haha, glömde helt av o skriva igår ;o Tänkte på det flera ggr, men det blev aldrig att ja skrev. Dök alltid upp ngt som gjorde att jag inte kunde skriva, elr så orkade ja bara inte. Så nu tar jag mig en liten stund här o skriver nga få ord ;P

Är nämligen barnvakt, så kan ju inte sitta här så länge =) Haft jättekul hela dagen med Jimmie tills Linda & neråt kom hem =) Nej, ja menade inte att det blev tråkigt för att dem kom hem x) haha. Vart dödstrött hela tiden sen ja gick upp, bara velat sova, men ist har jag diskat, klätt på mig o Jimmie, lekt med honom, ätit frukost, gett han frukost o lunch o gjort en massa annat. 

Igår gjorde jag väl egentligen inte så mkt, städade lite överallt, så nu e det rent på vissa ställen ;D haha! Ja orkade inte städa hela huset, så blev dem mesta ställena som märks mest o sådär typ. Duschade, lagade mat, grejade lite med annat. Ja, såg film på kvällen o käkade popcorn =) 

Nu ska ja springa ner te barnen o se vad dem sysslar med, antagligen leker o busar som vanligt =) Hör hur dem skrattar så. Haha

  

Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards