ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under september 2010

Av Emelie - 24 september 2010 19:15

Kunde inte vänta längre, här sitter jag o mumsar på vit choklad! ;D För er som inte visste, så när mamma gick med mig, så käkade hon alltid vit choklad. Så e la dfr som ja älskar vit choklad nu då? Haha, älskar allt som har med choklad o göra nästan, mörk som vit o allt emellan. Men vit choklad finns så sällan o så jäkla dyrt! Så det blir bara vit choklad dem få ggr man har råd elr får det. LYX! ;) haha! Dock så avskyr mamma vit choklad nu =/ haha, men mer te mig (A)

Nu ska ja göra annat =) Drack en Coca Cola Cherry innan, oh ja dog! så gööött! Blir att ta en Dr Pepper senare ikväll =) Det är fredag, så då e det tillåtet med lite gott o blandat ;) haha

Nu är ja på sådär skumt humör igen ;o haha! Perioder, man kan la bara inte vara glad en hel dag? Äsch, nu drar ja =)

  


Love Emelie  

Av Emelie - 24 september 2010 17:53

Mumms va gott! ;D Iofs inte öppnat den än, men sen när ja gör det ;D;D;D haha! Fick den av mamma, Tack mamma<3 

Fick även duschkräm o annat som ja behövde, gött! Eftersom ja ska duscha ikväll =) Så det passade ju bra lixom ;P haha. 

Har nyss gjort Tacos o käkat själv, mkt gott! Så nu vet jag inte vad jag ska skriva mer x) haha, typ tomt i huvet. speciellt när det gäller te o skriva här. Annars e huvet fullt av privata tankar, som ja inte tänker dela med mig av te ngn! 

Känner att mitt humör går upp o ner o att jag just nu inte är på världens bästa humör. anledningen vet ja iofs vfr till. Vart glad hela dagen o allt. & nu detta -.-' F*tta! Ajja, sånt som händer. Nu ska ja kolla lite grejer, sen vettefan vad som händer ;P

Skriver la mer sen kan ja tänka mig ;P haha!

  

"Always The Last To Know!"


Love Emelie  

Av Emelie - 24 september 2010 14:33

Sitter här o tar det lugnt snabbt. Små barnen e hemma från skolan o Jimmie har nyss vaknat. Dem leker där nere, man verkligen hör hur dem skrattar o har jätte kul =)

Själv har man så ont i ryggen att man lipar snart. Men hindrar inte mig från att leka o bua med dem =) Springer runt med dem, efter dem o lyfter o grejar. Ja, jag kmr pinas mer av det sen. Men nu får det vara som det är helt enkelt. Min rygg är paj sen 8 år tillbaka. Finns inget o gör åt det heller, så det får va som det är bara. Blir att göra Tacos till mat idag ;) Snacka om att ja e omtyckt av banren (A) haha! Men ska bli gött =)

Så nu får ja springa ner igen innan ngn av barnen klagar på att jag sitter här ;) haha!

  

"Trodde aldrig jag skulle känna på detta viset jag gör. Men det var la bara på tiden. Till slut fick jag också nog, och nu är det som det är. Jag orkar helt enkelt bara inte med det mer. Kanske blir det bättre sen, men man vet aldrig vad som händer!"


Love Emelie  

Av Emelie - 23 september 2010 22:27

Är skittrött, har gjort blåbärspaj te mig o Jocke o dem andra som ville ha innan =) Riktigt gott, ja gjorde pajen o jocke vaniljsåsen, lyckat o gott. Så nu ska ja sova =) 

Dagen har gått ganska fort, men det är nog för att ja sova bort hela dagen oxå kan ja tänka mig, lagat mat o grejat. Försökt natta Jimmie, men han ville inte. Så Tony fick ta över o då somnade han med en gång typ. Haha, så misslyckad jag är ibland =) Men men, ja hade bara inte tålamodet till o vänta på att han skulle somna tror jag. 

Skriver mer imon. Natti natti 


Love Emelie  

Av Emelie - 23 september 2010 18:39

Eller? Jag vet inte, det senaste har bara vart helt åt helvete typ, dagarna kommer o går. Snart vet man varken ut eller in längre. Jag vet bara att jag saknar dig! 

  

You're the reason to wake up in the morning<3


Love Emelie  

Av Emelie - 23 september 2010 18:05

I bilen till tåget..

         

  

I tåget från Laholm till Varberg

                                              

Väntar på tåget från Varberg till Fritsla

    

i tåget från Varberg till Fritsla

                

Morfars Kista<3

         Saknar & Älskar dig Morfar!<3

Dagen gick rätt bra igår, mycket tårar och så. 

Efter begravningen blev det och äta lite. Efter det drog vi te skolan och Alex & Cajsa träffade vänner, ja o mamma träffade mammas ena kompis som jobbar på skolan, o ja fick pratat lite med gamla lärare, fyfan -.-' haha! Lite kul blev det iaf =)

Efter att ha vart i skolan drog vi till mormor o tjötade lite, gick upp te Morfars lägenhet o hämtade saker. Gick o käkade pizza sen drog vi hem. 

Väl hemma möttes man av småbarn o Tony, Jimmie hoppar över te min framn från Tony så ja nästan tappade fotfästet i mina högklckade skor. Sen pratade man lite med A. Grejade lite, gick o duschade på kvällen, sen sova. Dagen gick rätt fort i sig. Men gud, kunde inte sluta gråta. Grät till o från. Grät hemma hos Putte, som ja gick över till en liten stund då mamma var inne hos mormor. Usch, så han stod o tröstade mig. Men saker har hänt och det är nu som det är. Mådde ändå bättre än jag trodde jag skulle göra. Så nu vet ni lite kort o gott vad som hände under dagen. 

Bilderna är egentligen tagna från andra hållet under varje "text" Men dem ligger rätt från vad som hände om man säger så. Svårt o förklara bara. Tog inga bilder efter begravingen, för ja kund einte, o ville inte heller. Skulle tatt bilder på tåget hem. Men blev inte så. 


Love Emelie  

Av Emelie - 23 september 2010 17:39

Som ja snart ska slänga upp här. Börjar iaf med från igår. Sen kma det nog fler inlägg om alla andra bilder som var på kameran oxå ;P haha! 


Love Emelie  

Av Emelie - 23 september 2010 15:10

Brände 2 av mina fingrar innan på BRÖDROSTEN! Hur fan lyckas man med vissa saker iasså -.-' Fint ont gör det iaf! Men men, smärtstillande salva hjälper lite =) Idag vettefan vad som händer, gick upp 13.50 ungefär.. fyfan -.-' Fint trött från igår. Berättar mer om dagen sen, då ja samtidigt kan lägga in lite bilder. Har inte lagt in bilderna från kameran äm- så ni får vänta lite till. Ja har iaf ätit frukost, diskat o klätt på mig. Så ska la strax gå ner o se om ja kan göra ngt annat vettigt, hela dagen är borta o förstörd! Ska snart göra middag ;o Herregud! Får verkligen lägga mig tidigare idag o gå upp tidigare imon. Huvudvärk har ja med.. Ajja, panodil o sen fixa lite. Skriver mer sen när ja fixat me korten =)


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards