ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Emelie - 3 augusti 2010 20:14

Ja, det e sånt som händer när man bråkar me sin lillasyster.. blöö! Men men, ajja. Skitsamma, sitter här o försöker skriva så bra som möjligt med en ond handled som inte vill som jag vill! Den bara ömmar o cpar! Ont i läppen har ja me efter den käftsmällen Cazzie gav mejj -.-' Sen har ja skadat foten med, UNDER foten, så den kan ja knappt gå på.. Blöö, får trippa fram på tå på det benet.. Uscha, slagsmål me Cazzie e inte kul! Haha, ajja, nu tänker ja inte gå in mer på det!

Det blev aldrig att ja fixade mitt rum, har gjort annat, som att bråka me Cassandra, hjälpt te me maten o sånt. Så måste verkligen fixa mitt rum nu! blöö -.-' haha!

Ajja, nu ska vi se hur det går me mina problem! ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 3 augusti 2010 15:17

Ja fyfan va gött det var ;D Så nu har ja nyss klätt på mig & ska fortsätta grejja me mitt rum, skulle blivit klart igår om ja inte hade vart tvungen o baka ;D Haha! Så vet inte om ja skriver så många inlägg idag, men det märker man ju, ska försöka lägga in en video här med sen ;P OM ja kmr ihåg det, det vet man ju aldrig x) haha!


Nu ska ja skriva upp personers namn som ja saknar! :

Kristoffer älsklingen! Du e för långt borta! Saknar dig jätte mkt o vill ha dejj hos mig nu! Saknar allt vi gjort, se dejj le o skratta. Skratta med dig, krama & pussa på dig. Åååh, Älskar dig så mycket hjärtat mitt<3


Robin Andersson, för att vi inte har setts på jätte länge o ja saknar verkligen våran sjukt sjuka humör o alla goda skratt, sena kvällar framför tv,n & allt annat. Som när ja sminkade dejj ;) haha! Älskar dig min underbara vän =)


Viktoria Seppälä, ååh, jag saknar dig gumman<3 Allt vi brukar göra, våra sjuka nätter, alla skratt, alla våra små påhitt mitt i nätterna, när vi dygnar, alla grejer som vi gör o inte gör. Alla sommarkvällar tex, elr när vi e i stan mitt i vintern o gud vet allt. alla våra samtal om allt o inget. Ja, jag saknar dig o älskar dig<3


Sen saknar ja även min lilla sötnos Johan Fingal Alla våra påhitt o sjuka saker x)<3 & den glada lilla pricken Maria Frick<3

Saknar även min lilla söta Jenny Lund, o alla våra samtal. Älskar dig<3

Cornelia Pankhurst behöver ja inte sakna, för hon e här nere i Laholm ;D


Nejj, nu ska ja grejja me mitt rum ;D Ha Ha!


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards