ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Emelie - 5 augusti 2010 23:49

Jocke hittade 2 spindlar till! Han hade stoppat dem i en annan burk, men skulle lägga över dem andra 2 till den större burken me den andra spindeln i. I den stora burken e det en hyffsat stort äcklig ful spindel, men den ena av dem andra 2 är större än ja vet inte vad, 4 cm kanske? BLÄÄÄÄ! O sen ´den sista spindeln är inte så stor. Men iaf, den största av dem då, han skulle ju lägga ner dem i den stora burken, men så hade den största gjort nät i den lilla burken så när jocke skulle skaka ur spindlarna till den stora burken så hoppade den största ur elr aah, hängde kvar i nätet som den gjort o flög ur både burkarna, o ja satt rätt nära, så ja flög ur stolen, in i huset me ciggen i handen o höll på o dö! Sitter hör i RYSER av bara tanken. SÅ ÄCKLIGT Jag gick ut me ciggen, hoppades på att jocke skulle få bort det äckliga fanskapet te burken igen (vilket han lyckades med ;D) Sen gick ja bort te mamma me ciggen, gav henne den o sen gick ja upp på mitt rum. Så sitter här o mår illa av tanken o bara ryser! -.-' FYFAN VA ÄCKLIGT! VIDRIGT! Så mår illa :( uscha! haha ja gråter nästan. JA! Jag är LIVRÄDD för spindlar, det e ngt det äckligaste jag vet. Skulle hellre suga på tår (O jag AVSKYR fötter, han sån fotfobi så det är äckligt) än att få en spindel på mejj, ja dör av bara synen av en spindel! USCHA! Det är så äckligt o vidrigt o blää! Vet inte ens vad ja ska säga! Nu ska ja sluta tjata om spindlar o se en romantisk film ist! Så jag kmr på andra tankar! Visserligen kmr ja sakna min älskling mer genom o se en romantisk film. Men bättre än o se ngt annat just nu! USCH!


Love Emelie  

Av Emelie - 5 augusti 2010 22:59

Nyss kmt in från altanen. Jocke sitter/satt där ute me en äcklig stor jävla spindel i en bruk som han typ har som husdjur. Den e fan inte liten iaf -.-' USCH! Mår illa av bara tanken på den! Han sitter/satt där ute me burken i näven o kollar in spindel o grejjer. USCH IGEN! Fyfan va äckligt -.-'

Blev iaf ingen film, jag gick ner o va social me familjen ist =) Sen klippte ja o färgade mammas hår. Hon ska strax skölja ur färgen, så får se hur det blev sen när hon har tvättat ur det o fönat torrt håret. Förhoppningsvis blev det bra =) Har klippt upp hennes hår mer än vanligt o gjort en liten annan frisyr mot den hon brukar ha. Så får se om det blev bra sen. Annars så får hon skylla på mejj, eftersom det blir mitt fel om det inte blev bra ;P haha!

Nee, ska la se en film nu tror ja. Käkade jätte god glass innan med. Men funderar ändå på o äta en piggelin medans ja ser på film ;D haha! Ajja, vi får se. Antingen ser ja en film, elr så gör ja ngt annat ;P


Jag saknar min underbara lilla pojke :( Ååh.. Jag är totalt TOKKÄR i min pojke.  Typ så känner ja mejj när ja tänker på han, elr ser en bild på han. Ååh, min lilla snygging ;D  

Jag älskar honom sååå mkt! Han betyder jätte mkt för mig! Jag önskar bara ja kunde va me han nu! Mysa med han, kyss honom, krama honom, visa o säga hur mkt jag älskar honom, hur mkt han betyder för mig o hur mkt jag har saknat honom. Ååh,

 Jag Älskar Kristoffer.M.Bengtsson sååå mkt!  

Det räcker bara med att läsa ett sms från honom, tänka på saker vi gjort. Drömma om honom. Det räcker med att bara veta att han är min. Så blir ja varm i hela kroppen. Finns inget bättre än o veta att han e min o BARA MIN!

Oasett distansen mellan oss, så älskar ja honom, tänker på han varje dag. Tänker på det fina vi har. Ååh, jag Älsakr honom verkligen SÅÅÅ JÄTTE HIMLA MYCKET!   

(Nu när ja vet att han inte läser min blogg, så skriver ja om honom o inte till honom, så ni som läser detta vet det o inte börjar undra vfr ;D)

 

Jag Älskar Dig Mitt Hjärta      


Love Emelie  

Av Emelie - 5 augusti 2010 20:13

Nee, det blev ju inte det. Fastnade framför tv ist. Kollade på 3 filmer, sen var ja helt död o ville bara sova x) Mirakel att ja inte somnade i soffan   Uhm.. ajja.. Somnade runt 3 ngn gång inatt iaf. Typ då jag sett klart på filmerna, men gick ut o rökte o gick sen upp te badrummet o borstade tänderna. Sen då när ja väl lagt mig i sängen tog det inte många sekunder innan jag sov som en stock ;D haha! Drömmde underbart gjorde jag med. Om min lilla Älskling som bor lååångt här ifrån.. Blöö på distans ibland. Haha, men men, sånt som händer & är ibland =)

Nejj, nu blire mer film tror ja ;D Mitt huvud gör ont o ja mår INTE bra! Snurrar  o mår illa.. Uhm.. Sovit för konstigt tror ja. Blir allti sån här när ja sovit på fel tider.. Ajja, skitsamma. Film som gäller nu. (tror ja) Annars går ja ut en liten stund, kanske hittar på ngt annat. Det märker man =) Ska iaf skriva lite senare =)


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards