ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Emelie - 25 augusti 2010 23:49

Upp tidigt imon med, då jocke har sin operation. Så blir kl halv 7 för mig o vara vaken. så ska strax sova. Kolla en sak, röka en sista gång. Sen sängen. Har pratat me min älskling i 2 timmar o lite till. Riktigt mysigt ;D o trevligt<3

Saknar han otroligt mkt :(

Natti natti<3


Love Emelie  

Av Emelie - 25 augusti 2010 20:58

Haft en underbar dag där, bortsett från blåsten -.-'  Jag köpte lite olika grejer, men nödvändiga visserligen ;P Köpte det här:


  • Örhängen ;D
  • Strumpor 
  • Strumpbyxor
  • 2 parfymer ;D
  • Tandborste
  • Rakhyvlar
  • GOOODIS! (A) ;D
  • Leggins 
  • & Lite andra småsaker ;P

Sitter nu här framför datorn med Nickelback på högsta volym o njuter av godiset, är galet trött! Men ja kmr somna fort o gött inatt iaf ;D haha! 

Nu ska ja fortsätta njuta av mitt Godis o försöka dämpa hjärtat då Tony kmr upp o skrämmer skiten ur mig!


Love Emelie  

Av Emelie - 25 augusti 2010 08:35

Nu drar jag strax till Halmstad med min underbara mamma ;D  Är färdigklädd o letat fram allt, (hittar dock inte min kamera =/) Så nu blire o ta på sig skor o sånt med. Jag är riktigt nöjd med dagens klädesel, smink & hår ;D smycken med ;) haha!

Så nu drar ja, ska stänga av datorn med. Hörs när ja kmr hem ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 25 augusti 2010 07:36

Vart vaken sen 06.40 o man e definitivt vaken när man vart ute -.- Brrrrrr va kallt -.-' Fryser fortfaramde, tog på mig Cassandras Fleecemorgonrock o en filt därute. När det börjar bli kallt ute, ja då vill man röka inne -.-' haha, elr sluta röka! Somnade jätte sent inatt, eftersom jag satt me mina byxor, sen när ja la mig i sängen tog det typ 2 sek, o ja stensov ;D

Sen gick ja ut o skulle röka nu imorses o ja dog.. Det är kallt o det REGNAR! Tur ja får låna Jennifer paraflax ;D Men ja ska ändå ha mina byxor + mina snygga skor! Fittväder, ja kmr frysa ihjäl ;D Men ja lovar! Det är det värt! Måste ju visa upp mina snygga byxor jag inte orkade klart med igår ;) Fattas lite saker på dem, men det är det ju igen som vet förutom jag (A) haha! ¨

Nej, nu blire o klä på sig, sen fixa hår & smink ;P Skriver kanske ett till innan vi drar. Men får se hur det blir med den saken, annars blire inte förrän ja kmt hem ;D


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards