ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Emelie - 24 augusti 2010 22:11

Sitter här o funderar som vanligt, blir snart att sova tror ja.. Ska ju upp rätt tidigt imon =) Blir Halmstad för mig o mamma. Shoppa lite o så. Ska bli riktigt kul =)  Ska fixa mina byxor snart med! Usch, hoppas dem torkat nu då, så ja kan sy fast knappen, o kanske orkar sätta fast alla nitar, annars får det bli en annan dag =)

Men kmr antagligen inte skriva mer idag, om ja gör det, så blir det nog jätte kort o tråkigt. Vi får se. Antagligen blire inget. Så säger god natt nu, kanske skriver ett på morgonen. annars skriver ja om dagen när ja kmt hem ;D 


Love Emelie  

Av Emelie - 24 augusti 2010 18:29

Jag orkar inte. Min otur blir bara värre o värre.. Det känns som om allt bara går emot mig nu? Vafan är det som händer. Blir ju för fan deprimerad här!

Men nej, ja ska tänka positivt, ngn gång blir det min tur oxå. Kanske? Elr? Äsch, ja orkar knappt tänka längre... Blir bara fel o skit ändå.. Den högsta önskan är den som aldrig kmr slå in!

Så mkt vet jag iaf.. Finns inte så mkt att göra åt det.. Ja får helt enkelt leva med det.. 

Jajja, nu ska ja sluta klaga! 

Pratar med Pojken på sms, o Corn på msn. Underbart ;D<3

Snart är det mat med, hungrig ;o


Love Emelie  

Av Emelie - 24 augusti 2010 16:28

Dra ngt gammalt över dig är du snäll! Så trött på dina ord! På ditt jävla skitsnack! En dag står du där själv! Hoppas fan det händer snart! Du säger saker nu som aldrig stämmer, du går bakom ryggen på folk. Du är så sammetslen på rösten o ditt sätt att vara att man blir spyfärdig! Fattar du inte att någon gång kmr det kma tillbaka på dig själv! Du har blivit så äckligt falsk! Jag fattar inte vad som har hänt me den personen jag en gång lärde känna. Som blev min vän o lite till. Allt vi gjort och inte gjort. Men nu, nu betyder jag ingenting för dig! Jag är som bortblåst o du beter dig som om vi aldrig känt varandra, snackar en massa skit och säger allt jag sagt till dig till andra andra. Bara far år helvete! Jag orkar inte med dig. 


"Man vet aldrig vem som verkligen står vid ens sida förrän det verkligen gäller"


Love Emelie  

Av Emelie - 24 augusti 2010 14:54

Har inte haft tid idag att sitta vid datorn. Så tog mig tid nu när mamma e hemma o ja slipper springa runt överallt me Jimmie ;P Visserligen har tony vart vaken oxå, men han har gjort annat, som diska & gå ut me hundarna, så ja slapp iaf den biten ;D Annars har ja bara tatt det lugnt & är svinigt trött -.-' Vill sova, men kan ja inte. det var även så KALLT innan att jag har flera tröjor på mig x) haha! Yeyeee

Har även duschat idag, med Jimmie. Han tyckte dock inte om o duscha, så bada blire för hans del iaf ;P Men det var kul ändå, tills Tony slänger upp dörrn o kmr in o sen går ut igen x) HAHA! Tony trodde ja duschade uppe, o så letade han o Jocke efter Jimmie, ingen av dem var ju vakna när vi gick in i duschen, jag duschade iofs nere för en gångs skull, o så hörde tony bara Jimmie, så han trodde att Jimmie var själv i badrummet, hör fotsteg & ja fick tag i typ 3 handdukar o slängde över kroppen, Tony gick o ja stod kvar, tog på mig min handduk sen Jimmies, hahaha! stackars Tony, o stackars mig ;o Men men, då visste dem iaf vart Jimmie var x) Nej, nu ska ja sluta skriva för en stund ;D 

Skriver antagligen senare ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 24 augusti 2010 00:16

Är jäääätte trött o ont i huvet fortfarande -.-' Så nu blir det iaf sängen för min del o drömma om min underbara pojkvän ;D<3 

Har även en nattlig gäst hos mig ;P Lilla Linda ska sova här inatt, eftersom hon ville det. Elr aah... Hon sover redan. Vid typ åtta elr ngt kom hon in o la sig, så hon har sovit en stund. Men i vilket fall som helst så blire o sova för mig nu! 

Så aah, Natti natti ;D


  

Bjuder på en gammal bild från november 2008 ;P 


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards