ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Emelie - 8 augusti 2010 17:27

Visst, ja gick upp 13.30 ungefär.. Dumma mig! Men var skittrött igår, o kunde knappt somna för min fucking halsbränna! Men tillslut runt 2 ngn gång somnade jag. Sen har ja sovit som en stock fram tills 13.30 typ. Ja vaknade inte ens av att Linda gick ur sängen imorse, o det gör jag ALLTID när hon går upp. Varje gång hon har sovit i min säng, så har ja varje gång alltid vaknat när hon gått upp. Fatta mysko det känns! Uhm.. Sov hur hårt som helst o har inte vaknat en enda gång under hela natten. Vilket är väldigt bra, men var kom all den här tröttheten ifrån? Ja menar att lixx sova igenom allt som händer. När ja nu förtiden vaknar rätt lätt? Ajja, whatever.

Nu ska ja ut o röka. Sen vettefan vad som händer =)


Love Emelie  

Av Emelie - 8 augusti 2010 00:38

Orkar inte. Är för trött x) haha. Men glass blev det iaf ;D me jordgubbar ;D mummms! Sen blev det fuskkaffe till det me lite glass däri ;P onyttiga mig ;) haha!

Nee, sova, usch va trött jag är! Natti natti =)


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards