ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Emelie - 27 augusti 2010 21:55

Så kääääär! I filmen, att jag går under! Hjärtat pumpar fortfarande på lika mycket o jag vet inte vad jag ska göra. Ut o springa? Nej, det gjorde jag nyss, då ja fick jaga en person runt halva gården o "klubba" ner honom, nee ja hoppade bara upp på hans rygg o sen nöp ja han ;D dumma han! Haha, han sa lite halvsmå elaka saker, så ja jagade fanskapet o han fick smaka på sin medicin. Men som tur var, så var ju allt bara på skoj ;P 

Så ja trodde ja skulle dö, mina lungor tkr INTE om mig. Men jag överlever ;D haha! Ååh, nu ska ja lyssna en stund till på bästaste MJ o sen blire ut o röka. Antagligen sängen efter det. Trött som fan, o det är ändå fredag! -.-' haha! Inte för att det händer ett skit här nere då, men ändå ;P

Kanske finns ngn social jävel på msn? Vem vet ;P Nu ska ja röka iaf ;D 

Skriver nog lite senare, då ja lugnat ner mig o kmt ner på jorden igen ;D

Jag är lycklig, lycklig över MÅNGA saker ;D<3


Love Emelie  

Av Emelie - 27 augusti 2010 21:15

*LYCKLIG* Hjärtat svämmar över av lycka & glädje. Hjärtat håller på o pumpar över o hoppar snart ur bröstkorgen! Fan, att det har tagit så lång tid o se den! JAG ÄLSKAR DEN! Äntligen har jag sett "Michael Jackson's This Is It!" OCH OCH OCCCCCHHHH! JAG ÄLSKAR DEN! Ååh, ja tror mitt hjärta hoppar över, är som i extas ;D Ååh, nu ska ja lyssna på hans musik o dö en stund till ;D 


Love Emelie  

Av Emelie - 27 augusti 2010 17:47

Mamma är hemma, visserligen vart ett tag o hon köpte maaaassaaa choklad te mejj ;d *Lycklig* Vart jättesugen på choklad hela dagen, så mamma köpte en halv godis påse me det. Gott gott, ska slänga mig framför en film tänkte jag o smaska på choklad ;D 

Så nu drar ja, skriver sen ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 27 augusti 2010 13:47

Bra rubrik (Y) Orka..! Är jätte trött, o min hals e liite snällare mot mig idag, men hostar så ja dör lite då o då ist.. alltid ngt -.-' Jajja, whatever.. Mamma åkte vid 9 imorses, så fick gå upp typ halv 9. Tony kmr in o baknar på väggen o säger att ja måste va barnvakt. Så nu är jag barnvakt. ska dra ner nu o vara social me småbarnen. 


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards