ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Emelie - 15 augusti 2010 22:30

Har klippt mina syskon inför skolan imon =) Klippte, Diana, Linda, Jennifer & Cassandra. Dem andra behövdes inte =) Tänka sig, Diana har redan blivit så stor så hon ska börja skolan ;o Vart tog min lilla bebis vägen :( Känns som om det inte var så längesen hon var liten ;o Men alla mina syskon börjar bli stora nu så =) haha. 

Sen har ja vart yr hela dagen, så ett mirakel att ja kunde klippa så bra som ja gjorde. Tkr det blev riktigt snyggt på alla 4 =) *nöjd*  Men mesta dels av tiden ja klippte satt ja ner på en stol jämte för o inte tippa omkull x) haha! Men i vilket fall som helst, det värsta är över nu, lite smått yr då o då, legat i sängen halva dagen x) haha! Fyfan, ska antagligen skola in Diana imon med ;P Får se hur det går me den saken. Mamma ska te barnmorskan & tony ska på sin utbildning typ. så Då blire bara jag kvar till o fixa in Diana x) Corn, Jocke & Alex får passa Jimmie =)

Nu ska ja hitta på annat ;P


   Jag Älskar Dig Kristoffer  

   Jag vill ha finfint väder o varmt!<3 haha


Love Emelie  

Av Emelie - 15 augusti 2010 15:06

Duschat o grejjat, ruskigt gött ;D Så nu ska ja hitta kläder o klä på mig o sånt ;P 

Haha, har verkligen duschat på rekordtid ;P Duktiga mig ;P Nej, leta kläder o så känner ja för o sminka mig me, så det får bli lite sånt idag ;P Uhm.. Nu kmr ja inte på ngt annat o skriva så nu drar ja ;D

Jag Älskar min Kristoffer<3


Love Emelie  

Av Emelie - 15 augusti 2010 14:35

Åååh, jag är KÄR! Legat o tittat på Sex and the city, började kolla på den inatt, elr imorses? haha, men somnade, så kollade från där ja somnat nu. Ååååh! Jag älskar den ;D Visst, första filmen är faktist bra, men andra är bra på sitt sätt. Carrie gör filmen ;D Samantha är föööör överdriven, usch! Men hon är bra på sitt sätt, men nejj, Carrie är bäst ;D<3 Sen Miranda & Charlotte är rätt okajj med =)  Carrie gör helt enkelt filmen, så är det bara ;P 

Nu ska ja ner o käka frukost ;P haha


Love Emelie  

Av Emelie - 15 augusti 2010 13:02

Jocke kmr o går me grytor o grejjer o slår, så dey låter jääättte mkt :( Så fick inte sova mer.. Eller rättade sagt, jag höjde bara musiken på datorn ;D Men sen tänkte ja " Nee, lika bra att gå upp..." Så nu sitter jag här, inte ens gått ur mitt rum än.. så ska ner o röka o säga god morogon o sura på min bror ;P 


Love Emelie  


Av Emelie - 15 augusti 2010 00:58

... och pratar me min älskling på msn. Så ensam ör ja inte egentligen ;) Men aah, you get it ;D

Nu ska ja fortsätta vara social, tänkte bara skriva ett litet inlägg, skriver ett sen innan jag ska sova ;P haha!


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards