ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Emelie - 30 augusti 2010 23:13

Är sjukt trött o min hals tkr INTE om mig! Men sånt e livet ;P haha 

Så natti natti =)

  


Love Emelie  


Av Emelie - 30 augusti 2010 21:20


Love Emelie  

Av Emelie - 30 augusti 2010 20:38

Hittade en ny favorit att lyssna på! Lite deppigt kanske.. Men hans RÖST!<3 Gudars skymning asså! haha, love it!<3 

Claude Kelly, Ja jag vet.. Jag är LITE efter, men sån är jag ;D Så ni får ursäkta mig för den saken skull x) haha ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 30 augusti 2010 19:42

Ja, det är kul o prata me vissa asså.. spec om dem man pratar med inte fattar vad man menar, även om man har förklarat samma sak 20 ggr på 20 olika sätt! Nu ger ja upp..

Ajja, nu blire o se om man hittar ngn social ngnstans ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 30 augusti 2010 18:56

Man blir verkligen depp av Celine dion's låtar! -.-' Vet inte ens vfr ja lyssnar på henne, bara blev så. Älskar låten: Think Twice me henne. Gråter nästan varje gång jag hör den, o varje gång ja hör den så tänker ja tbx på allt det gamla, vilket inte är bra.. Men men, sånt som händer helt enkelt.. 

Lite text ur den: 


Don't think I can't feel that there's something wrong
You've been the sweetest part of my life so long
I look in your eyes, there's a distant light
And you and I know there'll be a storm tonight
This is getting serious
Are you thinking 'bout you or us


Don't say what you're about to say
Look back before you leave my life
Be sure before you close that door
Before you roll those dice
Baby think twice


Baby think twice for the sake of our love, for the memory
For the fire and the faith that was you and me
Baby I know it ain't easy when your soul cries out for higher ground
'Coz when you're halfway up, you're always halfway down
But baby this is serious
Are you thinking 'bout you or u


Love Emelie  

Av Emelie - 30 augusti 2010 18:46

" really i want to say for you miss Amelie that maybe many guys can say nice words for you but it will be harder for any one of them keep being elegant and cute specially with lady like you whom appriciate nice and pretty treatment for that i want to say : 

thanks for answering cuz in general iam like the ghost , i dont appear just when angle like you appear miss Amelie , and i would like to ask if we can talk on msn cuz its faster from here by 10 times and sure at last with all respect for your opinion :) waiting your answer :) "


Från samma person som i ett inlägg lite längre ner. JA DÖR! Nee, gör jag väl inte. Men tkr det e riktigt kul faktist x) haha! Uhm.. Ajja. Nog om det ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 30 augusti 2010 18:39

Ja det gör den faktist.. Om man tänker efter, det börjar ju trots allt bli kväll nu ;P

Men har iaf käkat, mumsmums! 

Nu vet ja inte alls vad som händer faktist.. Uhm... Får kma på ngt helt enkelt ;P haha! Sitta o läsa på random sidor o prata me folk ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 30 augusti 2010 17:29

..& jag sitter här o drömmer mig bort. Nee, ja satte mig precis här, med Cascada på högsta volym o massa tankar & funderingar som snurrar runt i huvet. som vanligt ;P haha!

Var ute nyss o snacka me mamma o barnen, Jimmie lekte o så försökte ja sola, men gick inte bra då solen inte vill va med! Just nu springer Jimmie runt på sin lilla bil o leker. Han går ;D Helt fantastiskt, han går flera steg, lite ostadigt o ser ut som en gammal gubbe som sketet på sig, men sött är det allt ändå ;D Springer fram o tbx nu bara för att han vet att han kan. Hur sött som helst ;D

så nu ska ja ner o se på när han springer fram o tbx me alla sina leksaker o leka me alla små barn. Då jag är på underbart humör. Trots allt runt omkring som inte är i det bästa just nu =)

Det är bara att försöka se allt från den positiva sidan ;P


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards