ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Emelie - 7 augusti 2010 23:44

Pratat me älskling i telefon idag ;D Mysiiigt! ;D<3 Blir alltid lika glad av o prata med honom! Ååh, saknar han sååå mkt! :(<3

Efter det så snackade ja me en rätt packad Viktoria på sms x) hahahaha! Ja, lite fjortisvarning på dejj Vick me dina sms ;) haha! Men du e så söt ändå ;D<3

Men nejj, nu ska ja se en film, o hoppas på att mitt illamående går över snart! Blöö, för illamående & halsbränna! Ååååh! Ja ska äta glass med ;D Ska äta en ännu större skål me glass idag än vad ja gjorde igår ;D

HAHA! Drack kaffe innan, sånt där fuskkaffe me vanlij&caramel kaffe-sirap. Asgött ;D Så käkade mamma glass, så hon typ skedar i glass i mitt kaffe utan o fråga x) Riktigt gott blev det iaf, men man började undra om mamma trodde ja var sugen på glass x) Elr så ville hon helt enkelt inte ha sin, ja vet inte. Fick inget svar när ja frågade x) haha

Nejj, glass & film ;D Kanske ska käka lite chips med (A) mumms, nee men vafan va ja ska äta onyttigt då ;o HAHA!

Usch, film iaf ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 7 augusti 2010 21:21

Ja, jag suger på Rubriker. Men tänk om ja skulle skriva rakt av den/det ordet/meningen ja tänker på just då. Det skulle bli helt fuckt upp! Eftersom oftast så har inte mina ord ja tänker på me texten ja ska skriva o göra med. (Ja tror just den sista meningen blev konstig, kändes då ;D) Men iaf, aah. Nee, skitsamma ;D

Revbenen var lite av en besvikelse faktist. Trodde dem skulle vara goare. Men eftersom mamma köpte färdigmarinerade (staving) revben, så vare mer smak av kryddor än kött. Fy! Men gott vare ändå =) o till blev det chips & sallad ;D mums mums!

Nee, nu orkar ja inte sitta här! Så antingen tänker ja se en film, elr gå ut o se på vädret ;D haha! Elr ngt likande. whatever =)


Love Emelie  

Av Emelie - 7 augusti 2010 18:14

Mamma håller på o lagar till revben, mummms va gott ;D haha!

Idag har inte hänt så mkt, mest suttit ute elr lekt me dem små elr ngt likande ;P

Så dfr ja inte vart social här, vet ju inte vad ja ska skriva ;P haha!

Så det blir nog inte mkt bloggande idag, kanske senare. Vem vet =) Nu ska ja hitta på ngt, tror ja ;D haha!


       

 

Känner mig sådär osexigt sexig idag ;)

Få ihop den meningen du ;D HAHA!

Ja, jag är skum, men ja vet ni gillar't ;) HAHA!!!!


Love Emelie  

Av Emelie - 7 augusti 2010 01:48

Dags för mig o sova. Tog lite längre tid för mig att greja o gå ut o röka än ja hade planerat. Efter att ja käkat upp min glass, så skriver lilla Daniel te mejj på msn. så tjötade där en stund. Kollade fb sen skulle ja dra, precis då skriver en gammal vän te mejj. Jaqqe, o vi snackar lite. Riktigt trevligt att höra av från henne igen =) Så det tog längre tid än väntat att gå ner o röka o grejja x) haha! Men nu är det sängen som väntar =)

Skirver imon när ja vaknat o så ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 7 augusti 2010 00:37

Sitter här i mitt rum alldeles själv o äter en stor skål me glass ;D nam nam ;D Man skulle kunna tro att ja e depp, bara för att ja sitter på golvet framför sängen o lutar mig mot den me en stor skål glass i näven x) haha. Usch, nejj. Depp e ja inte. Lite ledsen kanske för att min pojke e så långt borta från mig. Men annars mår ja bra o e på topp humör. Lite lätt halsbränna bara. Men det hoppas jag glassen botar. Sen blire o gå ut o röka o efter det blire upp o borsta sängen. Mmmm, sen sängen! Gud va lockande det låter. Men först o främst ska ja käka upp min glass ;D haha

Nejj, skriver kanske ngt mer inlägg innan jag sover. Annars hörs vi imon ;D


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards