ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Emelie - 26 augusti 2010 23:33

.. Är jätte trött. Fast ja sov nga timmar under dagen idag.. Blöö på detta. Palla vara sjuk nu -.-' Orkar inte, vill inte! Iofs, så.. Vill man ju aldrig va sjuk! Men det blir man ändå.. Buhu på det! 

Har inte en aning om vad som händer imon utan att ja ska sova läänge o vara barnvakt på eftermiddagen ;P Nee, ut o röka. Sen sova, är dödstrött o min hals tkr INTE om mig.. Inte rösten heller för den delen x) haha! 

Natti natti ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 26 augusti 2010 21:45

Sitter här o funderar, vart i telefon i lite mer än en timme me en viss liten person... Mkt trevligt ändå. Så sitter nu o pratar me pojken min på sms. Ännu trevligare ;D Ont som satan i halsen bara.. Men men, det går la över. Rösten försvinner då o då, hes då o då, låter som vanligt kanske ngn gång. Helskumt! Haha.. Nu ska ja ner te mamma. Eftersom dem kmt hem ;D Det gillar vi! 


Love Emelie  

Av Emelie - 26 augusti 2010 13:29

When I die,

I wanna go to hell,

'Cause I'm a piece of shit it and hard to fucking tell!


Kanske, kanske inte. Inte riktigt bestämt mig än. Men tror det stämmer =)

Iaf sista meningen ;P



Love Emelie  

Av Emelie - 26 augusti 2010 13:02

Sikken morgon/dag... Först så vaknar jag av att Jocke smäller över allt. Min väckarklocka hade inte ringt o ja tänkte, "ajja, får la gå upp nu då" Men så blev det inte, somnade om. Men precis innan jag somnade om kände ja hur ont i halsen ja hade o inte kunde prata! Jobbigt -.-' 

Vaknade nästan halv TIO ;O Av att mamma skickar ett sms. Som tur är var Tony vaken o Jimmie vaknade PRECIS när ja går in i rummet. Tony grejade ngnstans x) haha! 

så ja grejade en stund med, matade Jimmie, klädde på han o sånt. Sen gick ja o duscha o fixade mig efter den. Lekte med Jimmie o spelade hög musik medans ja försökte käka frukost. 

Men nu sover han iaf, o ja skulle gärna göra detsamma. Men nu börjar barnen kma hem från skolan o Tony är o fixar med veden... Kom ett helt last innan. så han har ngt att göra ;P haha

Så nu ska ja hitta på ngt med ;P o käka godis (A) haha!


Love Emelie  

Av Emelie - 26 augusti 2010 00:11

Oavsett vad du ger en kvinna så kommer hon att ge dig någonting bättre. 

 

Ger du henne en spermie ger hon dig ett barn. 
Ger du henne ett recept ger hon dig ett mål mat. 
Ger du henne ett hus ger hon dig ett hem. 
Ger du henne ett leende ger hon dig sitt hjärta. 
Hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du ger. 
Så.... 

om du ger henne någon skit så kan du förvänta dig ett helvete tillbaka ;)


Blev tyvärr inte att ja la mig direkt, men nu ska ja sova ;D Natti ;P


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards