ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Emelie - 9 augusti 2010 13:45

Nyss vaknat typ, nejj.. Nu överdrev jag, men har la vart vaken i typ en timme bara.. -.-' Fyfan för mig själv ibland! Var skittrött igår, men kunde inte somna. Så somnade efter 4 imorses. & Jag skulle upp o ringa vid halv 10 - 10.00 ngn gång. JAAA! Jippie -.-' Gick bra, ja hade ställt mobilen, så den skulle ringa o väcka mejj! Men nejj, ja stängde av den i sömnen elr ngt -.-' Mina syskon hade hört den spela. Men inte jag. Så jaa.. Det gick ju bra att gå upp o ringa då. får helt enkelt ta det imon. Får se hur det går. Ringa 3 samtal, förhoppningsvis inte mer ;P haha

Nejj, nu ska ja gå o duscha. fyfan va härligt ;D haha!


Love Emelie  

Av Emelie - 9 augusti 2010 01:35

Är jätte trött idag igen, ändå har ja inte gjort särskilt mkt idag, sett en film. Suttit vid datorn mestadels o kollat grejjer, vart ute o rökt. Pratat me mamma o hjälpt Jocke me o baka en kladdkaka, som han sedan hällde smält blockchoklad över o mamma fick göra marsipanfigurer (bilder på det kmr upp när jag har fört över dem på datan från mammas mobil) Men gott vare, liiiite för mkt chokladsmak, elr så e det bara jag som är konstigt ;D haha! Sova iaf. Trött som ett as! Och halsbrännan gör sig påmind som vanligt när jag är som tröttast -.-' Jajja! Ja ska sova ändå ;p

Natti natti =)


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards