ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Emelie - 12 augusti 2010 23:14

Inte skrivit ngt inlägg idag ;p Vaknade runt 12.00 ngn gång. Jag fick ner oxh rökte o gjorde alla andra sysslor jag sysslar med efter att ja vaknat, ja käkade även frukost! Duktiga mig ;P Sen gick ja upp för o klä på mig, hittade en klänning o slängde på mejj den, gick ut o rökte. Sen tänkte ja bara gå upp snabbt o kolla en sak. La mejj i sängen, sen somnade ja, sov i typ 3 timmar, o det hjälpte typ inte ett skit mot min yrsel! Men ja vaknade iaf lagom till att maten var klar ;P haha!

Så käkade, och sen har ja inte gjort så mkt efter det, typ inte gjort ett skit idag, suttit ute elr sovit. Blöö, hatar o vara såhär yr! och sen för att man hade ätit fick man halsbränna -.-' & nu börjar ja få huvudvärk igen! Det är seriöst ngt fel på mig! Elr så e det för att ja tänker så mkt.. Ja vet inte, o sen för att ja sover på fel tider ;D haha!

Nu ska ja va social på msn ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 12 augusti 2010 02:36

Har sååå ont i handleden just nu -.-' Vill gråta, men gör det inte. Det märks verkligen att ja har gått utan mitt bandage nu i nga timmar.. fyfan! Men men, det kmr kännas bättre om några dagar! Fyfan säjjer ja bara för stukad handled! Nejj, nu ska ja va social med sängen, för det är nog det enda som vill va socialt me mejj just nu, eftersom min otroligt osociala pojkvän inte vill prata me mejj så mkt just nu. Spelnörd nr1 !! Haha, han o hans kompisar kmr verkligen ha fyrkantiga ögon! Datorn verka vara det enda som är av intresse i deras ögon -.-' Eller så hittar dem helt enkelt på en massa andra bus och skit, som ja inte vet om. Ja vet vem, inte fan jag iaf! Uhm.. Ajja, whatever =)

Sova nu iaf, är skittrött och har ont överallt -.-' kanske inte överallt, men lite här o där iaf! Får se om det värsta går o sova bort. Som min huvudvärk som bara blir värre -.-'

Natti natti =)


Love Emelie  

Av Emelie - 12 augusti 2010 02:06

Ja, nu har jag diskat klart, är alldeles torr om händerna nu -.-' Men men, sånt som händer. Får hitta min handkräm och se om den hjälper. Och eftersom mina naglar har börjat växa igen, så blire o fixa dem imon kanske. När jag har tid och kmr ihåg det ;P haha! Dem gick ju av och grejjer när ja hade hämtat mina saker och skulle packa upp. Uhm.. Skitsamma. Nu växer dem igen iaf. Så får la se hur lång tid det håller =) haha! Ska försöka komma ihåg att fixa dem iaf =)

Nejj, nu blire att gå ner o röka en sista gång, kanske. Och sen upp och sova, om jag inte fortsätter och skriver på andra datorn då. Sitter där och skriver lite om mina tankar. Går la rätt bra. HAHA! Uhm.. Ajja, kärlek är kärlek, en dröm är en dröm, en saga är en saga.

Det är typ så det är. Men nejj, ut o röka. Kanske skriver ngt mer inlägg innan jag ska sova ;P

;o får inte glömma och borsta tänderna heller x) haha!


Love Emelie  

Av Emelie - 12 augusti 2010 01:02

Nyss käkat smulpaj, var SUPERGOTT! Men hade nog lika mkt vanlijsås som paj x) men gud va gott det var ;D Sen vart ja ute o rökte oxå. så nu ska ja gå ner för o diska. Men först blir det och lämna mumien filmerna till Jocke =)

Skriver mer sen =)


Love Emelie  

Av Emelie - 12 augusti 2010 00:16

Jocke har sin smulpaj i ugnen så väntar bara på att den ska bli klar ;D Han gjorde den, elr aah. jag hjälpte till ;P haha! Jag gjorde själva smuldegen o han fixade med bären. Så nu vill ja bara att den ska bli klar så man får smaka ;D

Mumms va gott ;D o så ska han göra vanlijsås till. Jag LÄNGTAR! ;D haha! Men usch, så mkt onyttigt jag äter nu för tiden, bara en massa godis och kakor o grejjer! Nee fyfan för mig själv! Jag tror jag måste skärpa mig, haha! Men det är så gott ;D

Jag har btw en jävla huvudvärk idag.. Inte sådär jätte jobbig som den brukar vara. Men usch, den är ändå hemsk. Försöker att inte tänka på den o göra en massa saker ist. Funkar sådär ;P haha!

Sen har ja även slått upp en "stort" sår på ryggen på mig själv oxå.. Gick emot hyllan när Tony satte in mitt "såkallade" skrivbord. HAHA! Det är jätteliiitet. Men det får duga, datorn får plats och jag sitter rätt bekvämt jämte =) Får slänga upp ngn bild på sovrummet igen, när jag är klar. Lat som jag är så har ja fortfarande inte gjort allt jag ska.. Men nejj, såret vare ja pratade omX) (Gud så ointressant ja e) Jag slog iaf i ryggen mit min fina hylla ja har mitt på väggen som inte är snevägg. Fiiint ont gjorde det iaf, ser ut som en upponer vänd pistol x) elr från ett annat håll en "etta" Beror på fantasin ;D haha! men mitt rum börjar bli ganska mysigt nu faktist =)

Jajja, ska fixa lite saker nu, o skriva en liten text på andra datorn, känner att ja måste få ur mig lite saker. Men som är för privat för o skrivas här =)


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards