ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Emelie - 16 augusti 2010 22:27

Ja somnade när ja kom hem, la mig i sängen o slockna med en gång, hade bara tänkt ligga en liten stund sen går ner o fixa lite saker, men icke! Jag gick upp strax efter halv tre, somnade nästan med en gång, Corn väckte mig ngn gång x) haha. Sa hejdå, sen somnade ja om igen o vaknade 19.55 o fick panik! ;o ja sov bort hela dagen x) haha, så käkade middag när ja kom ner, sen dess har ja suttit ute mest. Pratat me mamma o syskon o Tony. Mysigt mysigt =)

Nu ska ja även gå ner igen o vara lite social =)


Love Emelie  

Av Emelie - 16 augusti 2010 08:28

Det blev ingen inskolning för Diana, så ja gick upp i onödan känns det som -.-' Bussen kom aldrig, FITTBUSS! Jajja, följer me mamma te barnmorskan ist =) Så får ja göra ngt o använda stövlarna ;D haha! 

Nu ska ja käka frukost eftersom ja aldrig hann det innan. Sen dra ja ;d

Skriver när ja kmr hem =)


Love Emelie  

Av Emelie - 16 augusti 2010 06:50

God morgon.. Här sitter jag just nu, fast jag borde klä på mig.. haha. Åker härifrån vid 07.40 ungefär.. Fyfan! Skulle gått upp halv sex, men sov lite extra (till 06.15 för o vara exakt) Suttit ute o pratat med alla barn o mamma o så. Så nu blire o klä på sig, kunde fan inte somna inat.. somnade la runt fyra -.-' Så ja har la egentligen vart vaken hela natten.. Fyyy! Säger jag bara ;P Men men, jag överlever. Lite trött o ont överallt eftersom ja knappt sovit. Men det blir o åka med nu, sen när ja kmr hem ska ja SOVA! Tacka fan för att det bara är i ngn/nga timmar man ska vara där x) haha!

Nu drar jag ;D Fixa sig o kanske käka ngt. Skriver när jag kmr hem ;D


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards