ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Emelie - 14 augusti 2010 22:39

Sitter o pratar me mitt hjärta via telefon<3 Mysigt o trevligt. 

Ja vill krama o pussa på han    mhmmmm<3  Jag saknar han jääääätte mkt :( Inte roligt alls, ngn stans.. Ja, jag får vänta tills vi ses helt enkelt o göra allt jag vill göra med honom. Sen vet man ju inte nääär det blir eftersom en massa saker är i vägen nu, han ska fixa sitt o ja ska fixa mitt. Ibland är distans inte alls kul   Men ja får helt enkelt stå ut tills ja träffar min älskling igen =) Finns inget annat o göra åt det.. 

Men men, ja vet iaf vart ja har han ;D<3 Min lilla snygga älskling ;P<3

  

Jag Älskar Dig Kristoffer. Mitt hjärta, Min vän, Min underbara pojkvän, Mitt Allt!  


Love Emelie  

Av Emelie - 14 augusti 2010 19:50

Ja, sitter här o tänker som vanligt.. Undrar vafan som händer idag..

Jajja, blir att gå ner o vara social. Här kan ja ju inte sitta hela dagarna o ruttna bort..


Love Emelie  

Av Emelie - 14 augusti 2010 19:06

Sitter här med en gnällig lillebror i knät, som inte vill sitta i min fina säng o leka me alla miljoner leksaker ja tog upp endast för honom -.-' Okajj, miljoner.. Ja överdrev, men han har typ ngt sånt ;o haha! Bortskämda unge ;P Men tog la iaf upp runt en 10 leksaker, men det dög inte.. Mitt knä som gäller.. Skitunge ;D haha! 

Min söta lillebror :


     Übersöt ;D<3


Love Emelie  

Av Emelie - 14 augusti 2010 17:13

                                                                            Har säkert glömt ngn hårfärg x) haha! Orkar inte gå igenom mer bilder nu ;P Har ju nga st på mih själv lixx -.-' Fotofreak nr ETT på mig ;P haha!


Love Emelie  

Av Emelie - 14 augusti 2010 17:02

lite bilder från förr, på mig. från typ 14 o uppåt x) ingen ordning alls, men skitsamma ;P


                                                                                                                                                                                                                            


Försökte ta så mkt som möjligt i ålder, men gick inte så bra x) men från 14 till 17 =) 

Försökte ta från 14 o uppåt, alltså, på första bilderna längst upp, 14 o sen ju längr ner man kmr, ju äldre blir ja x) haha!

Ska lägga upp fler bilder sen =) me olika hårfärger, o allt ;P längder o bla bla ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 14 augusti 2010 15:09

Nu har jag iaf ätit frukost ;P Duktiga mig ;P Så, nu undrar jag bara vad som händer mer x) Ska visserligen greja lite, och MÅSTE städa min svinstia te rum oxå -.-' Hur kunde det här hända? ;o visserligen, är det bara kläder som ligger överallt x) men ändå ;o haha! skitsamma, städa upp efter mig själv, o fixa min soffa.. Sidenlakanet glider iväg hela tiden -.-' Får hitta ett nytt x) haha! Nu blire iaf o lägga över alla bilder från den bärbara te den här, för o kunna installera om den bärbara sen. Jävla skitdator! Jajja.. Orkar inte bry mig just nu, installerar den när ja har tid för den x) haha! Typ ngt sånt ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 14 augusti 2010 14:15

Glömde skriva en sak. När jag var i garaget o skulle leta upp sladden ja aldrig hittade där ute, så hittade ja ett par stövlar ja letat lääänge efter, typ Cowboy-stuk på ;P får slänga upp en bild sen ;D haha! Skitsnygga o jätte bekväma, efetrsom ja inte har nga stävlar... Dock vill ja ha me stilettklack, men dem här får duga sålänge, sen är ja mer för svart än brunt ;P haha! Jajja! Stövlar som stövlar ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 14 augusti 2010 14:10

Jag sitter vid den stationära nu ;D ÄNTLIGEN! Gick igenom halva huset & typ halva garaget innan jag hittade en sladd i Jockes rum. *LYCKLIG* Så nu har ja spikat upp jävel på vägen & golvet hela vägen nerifrån o upp te mitt rum.. Sikken tid, o nejj, ja träffade aldrig tymmen, hade ju vart synd annars ;) haha! 

Så nu är jag lycklig, o kan skippa min fucking jävla bärbaradata jävel! Kmr nog bara använda den ibland =) Får se hur det blir med den saken. Eftersom min stationära inte tar emot min kamera, så får ja lägga in bilderna på den bärbara, seeeen till den här.. Gud va jobbigt -.-' Pilljobb, men det funkar ;D haha! 

Nejj, nu blire o klä på mig min gula outfit & gå ner o käka frukost. somnade runt 4 imorses, så vaknade alldeles för sent idag :( typ, halv ett... USCH! Jajja!

Idag blir det oxå o klippa småsyskon inför skolan, dem börjar på måndag, så dem måste ju va fina i håret då ;) haha!

Frukost för min del ;D


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards