ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Emelie - 23 augusti 2010 22:34

Vet inte riktigt vfr, men e la sånt som är..

Pratar fortfarande med min älskade pojke på msn. riktigt mysigt ;D<3 Längtar verkligen tills ja träffar honom<3

7 veckor sedan i lördags! Ja dog när ja kom på hur längesen det var! Usch, ja börjar gråta :( Men det löser sig, vi ska förhoppningsvis ses snart =) & då kmr ja njuta av varenda sekund i hans sällskap. Jag ska visa honom hur mkt jag saknat honom. Min älskade lilla Kristoffer<3


  

Jag Älskar Dig Så Otroligt Mycket Hjärtat Mitt  


Love Emelie  

Av Emelie - 23 augusti 2010 20:29

Sitter här o prata med min älskade pojke på msn ;D<3 Det gillar vi! ;D

Ska klippa Cassandras vän Thuva med sen, lovat det. så får göra det snart =) haha!


                                                              

Bilderna kmr visserligen i fel ordning, första bilden är  egentligen sista bilden o tvärtom. 

Sen är alla bilderna från i fredags, då ja fyllde, lite sent bara. Men dem kom iaf ;D haha!

Av Emelie - 23 augusti 2010 18:23

.. väntar på att ngt ska hända. Var ute o gick med Jimmie i en timme elr så, kom hem, dog av värmeslag, somnade, vaknade av att Jocke skrek på mig, gick ner o gjorde mat, åt inte o sitter nu här o pratar med folk. Känns som om det aldrig h'nder ngt, o att jag bara går runt i min egna lilla värld o hoppas på alldeles för mkt, vill för mkt.. Äsch, skit samma!


Love Emelie  

Av Emelie - 23 augusti 2010 13:22

Nyss käkat våfflor igen ;D MUMS! Men orkar bara 2 x) haha. Så mättande lixx.. Så nu är jag mätt o glad. Är på toppen humör, trots det ja går runt o tänker på. Men det är bara att glömma dem o tänka positivt ;D Ska lägga in lite fler låtar på mobilen nu, sen ta på mig mina älskade högklckade skor o sätta Jimmie i barnvagnen för o gå ut o gå en sväng ;P 


Love Emelie  

Av Emelie - 23 augusti 2010 10:29

Helt aah, ja vet inte vad x) helt slutsåld på Nickelback iaf ;D haha, lyssnar på dem JÄMT! Att ja inte tröttnar (A) Men nejj! Det går inte ;D 


Here comes the next contestant
Is that your hand on my girlfriend? (boyfriend)
Is that your hand?
I wish you'd do it again (I'll watch you leave here limping)
And I wish you'd do it again (I'll watch you leave here limping)
There goes the next contestant. 


Ooh, KAXIGT! 


S is for the simple need.
E is for the ecstasy.
X is just to mark the spot,
Because that's the one you really want.
(Yes!) Sex is always the answer, it's never a question,
'Cause the answer's yes, oh the answers YES.
Not just a suggestion, if you ask the question,
Then it's always yes. Yeah! 


Ooh! Shiiet happens!


Nu ska ja ner o vara social me mamma =) Nyss klätt på mig o grejat. Ska fixa håret & sminka mig, Är en sån där dag då man känner sig extra snygg, o musiken får mig o känna mig kaxig ;D HAHA! Skriver sen!

Ska ut o gå me Jimmie i barmvagn sen med ;D

  


Love Emelie  

Av Emelie - 23 augusti 2010 00:15

Dags o sova, är jätte trött o blöö.

Förvirringen finns där. Tvekan finns där. Där finns väl oxå slutet då?  Jag tänker seriöst inte stå där o titta på längre. Det får helt enkelt bara vad bra med det nu. 

Det ser inte ljust ut, men inte heller mörkt. Hade du brytt dig, hade du förstått!

Sova, natti natti..


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards