ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Emelie - 6 augusti 2010 19:38

Jag mår illa... :( Usch va jobbigt det är. Mamma kom ut på altanen innan maten var klar (satt där o spelade på hennes mobil som den lilla nörd jag är ^^,) & snackar lite. Äsch, skriver ner vad vi sa:

Mamma- Maten är färdig. (ååh, tänkte jag)

Mamma- Fast ingen av barnen e la hungriga efter att ha ätit så mkt som dem gjort idag o allt godis dem fått i sig!

Jag- Åååh, jag är jätte hungrig!

Sen gick vi in för o äta. Ja var asså VRÅLHUNGRIG! Så gav dem mindre mat o tog till mig egen mat o satte mig o åt. Men ja stoppade en gaffel me mat i käften o sen ville ja spy! Men ja käkade nästan upp allt ändå. Men usch så illa ja mådde, ja var verkligen hungrig, men inte sen. Men det luktade jätte gott o smakade jätte gott. Men usch, nejj! Gick inte få ner egentligen. Men ja kämpade. Sen.. Nejj, går inte! Så typ käkade väl lite mer än hälften, sen slängde jag skiten.

Jag- Jag orkar inte mer!

Mamma tittar konstigt på mig x)

Jag- Ja, jag vet, ja sa jag var hungrig innan. & det var jag. Men nu mår ja bara illa o orkar inte mer.

så ja slängde maten o tog en cigg för o gå ut o röka. Gjorde det, spelade lite till. Sen mådde ja ännu mer illa, blääää! Så jag bara släckte ciggen, stängde av spelet o gick in. Gick upp te toan för säkerhetens skull, men det hände inget, illamåendet försvann nästan. Så gick upp te mitt rum o då kom det tbx. Vafan e det för fel på mejj ;s mådde nyss perfekt o jätte bra. Nu är allt tvärtom.. USCH! Ajja, ska hitta på annat nu =)

Bjuder på en smexig bild på mejj ;) elr kanske nga (A) haha:


       

Milo (Jenny Lunds underbart söta iller) kom me på en bild oxå ;D<3

 


Love Emelie  

Av Emelie - 6 augusti 2010 17:42

Usch! Mår jätte illa nu, vet inte ens vfr. Hade jätte mysigt o såg på film i min lilla mysiga soffa ;P Sen kom även Cassandra upp o såg slutet på filmen. MYS!

Jag såg filmen:

   

Because I Said So

Svensk titel : Tre systrar & en mamma.

ASBRA! Älskar den, vet inte hur många ggr ja sett den, får aldrig noog! Verkligen en film o rekommendera, helt underbar är den!<3

Usch, ska gå ner o se om ja kan göra ngt åt mitt illamående ;P haha!

Sen kanske käka middag med ;) Ajja, ska iaf ner o kolla läget o röka o typ sånt. Skriver la mer sen kanske ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 6 augusti 2010 16:13

Ja, nu ska ja ta täcke o kudde o mysa ner mig framför en film. Eftersom det aldrig blev av igår ;P Frågan e bara vilken man ska se. Har ju nga st o välja mellan ;) haha

Äsch, ja kmr på ngt. Ska iaf i vilket fall som helst mysa framför en film, fast det e skittråkigt ensam. Men min pojke e inte här o ja e inte hos han :( Blö! Ja vill åka te min pojke! NUNUNUNUUUU!!!! Men går inte än..

Först o främst har ja mkt o göra innan den 20,e. Sen den 20,e fyller ja år. Så efter det kan jag nog åka upp. HOPPAS! Annars så gör ja det ändå ;D haha!

Jag älskar min lilla underbara pojke<3

Båda 2 ser helt mongo ut på översta bilden ;d Skitsamma!<3 

 

I Love My Baby Boy<3


Love Emelie  

Av Emelie - 6 augusti 2010 13:23

Ja ändå sitter jag här.. Haha! Dumma dåliga mig! Men men, tänkte skriva ett snabbt inlägg sen ska ja gå ner o hjälpa till. Pratade me min älskling i telefon iaf i 1 timme o 25 min =) Riktigt mysigt & trevligt. Men sen dog hans telefon... Så nu får ja inte tag på han.. Blöö -.-' Ajja, skitsamma. SKa gå ner nu iaf o se vad ja sak göra. Väntar på att klockan ska bli runt 14.00 så ja kan ge Jimmie mat. Efter det vet ja inte vad som händer. Återstår o se =)

Sitter här o lyssnar på Nickelback - Far Away. Blir lika rörd varje gång, den är så fin<3

Sitter här o drömmer mejj bort, tänker på saker. Önskar saker, hoppas på saker.. Skitsamma, inget blir som man vill ändå,,


Jag saknar min älskling! Usch! Det är hemskt!

Älskar Dig Hjärtat Mitt<3

Kristoffer<3


Love Emelie  

Av Emelie - 6 augusti 2010 11:42

Kl e typ 12 snart, o ja vaknade typ 11.20 typ.. Jag fick panik ;o trodde ja hade sovit för länge, eftersom ja ska vara barnvakt. Fick för mig att mamma skulle bort vid 10.00 Men nejj, det var inte förräns kl 13.00 Så ja gick upp i onödan :( HAHA! Ajja, skitsamma, e vaken nu iaf. Ska ringa min söta lilla älskade Pojke, eftersom han bad så snällt om att ja skulle ringa han idag =) Så nu blire o klä på sig snabbt o sen dra ner för o ringa. Har dålig täckning i mitt rum, så får gå ut ;P haha!

Jajja, skriver mer sen ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 6 augusti 2010 01:56

Hoppas fan nu att glassen hjälper mot min fuckade hals som skulle börja krångla o göra ont bara för att ja fick råpanik o började skrika på Jocke. Jag får lida för att han var dum! Inte alls snällt, alltid ngn/ngt som ska straffa mig för att jag är som jag är..

Ajajaj... Asså, det jag menar med det är att... Vart är lixx min tur? Okajj, nejj, ja har inte otur i allt. Ja har en otroligt underbar pojkvän, o en ännu mer underbar familj. Fast, min pojke betyder lika mkt för mig som min familj. Vilket är MYCKET! Min familj är mitt liv<3 Sen såklart har jag underbara vänner med =)

Viktoria Seppälä, Jenny Lund & Cornelia Pankhurst (Som är som en i familjen, tsm me min ena bror Jocke)

Men ja menar med allt annat? Ja visst, ja har gjort mig förtjänt av många saker som inte är bra, pga mig själv. Men ja menar ändå. Är det inte tillräckligt med att ja ska ha det här med min uppväxt i bakhuvudet jämt? Min så kallade pappa till alkolist som kallar mig det ena o det andra. Som har gjort oförglömliga saker mot en? Visst, den största delen till att min uppväxt inte har vart så bra o att ja har fått växa upp vid ca 10 års ålder är pga honom. Men måste ja nu, när ja slipper alla dem där sakerna få mer otur? Ja, jag tänker inte direkt tala om va ja menar med min otur o alla dåliga saker som händer. För det e lite för privat för o skrivas här. Jag har min lilla dagbok jag skriver i lite då o då när jag mår som sämst. Jag försöker alltid vara positiv o glad. Men vill egentligen bara skrika o gråta ibland. Ajja, skitsamma. Jag förtjänar väl det här med ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 6 augusti 2010 01:05

Sitter kvar här en stund till ;D Min pojke kom te datorn, så nu pratar ja med min lilla söta älskling ;D<3

Så antagligen kmr det inte bli ngn film alls inatt, eftersom det kmr bli försent för o se en snart. Börjar bli redigt trött nu med! Ajja, får se hur det blir med den saken =)

Nu ska jag vara social me mitt hjärta en stund. Sen får man se om det blir film elr inte. Men glass SKA ja ha... Blöö, min stackars hals :( haha! Gud vad jag klagar idag då ;o

Jajja, whatever!


Love Emelie  

Av Emelie - 6 augusti 2010 00:38

Då min pojke e väldigt okul! Han vill inte prata me mejj, så får lägga mejj o se en film nu, sen blire sängen för min del! Asså, han har inga pengar kvar på mobilen o kan inte smsa mer me mejj.. o sen sitter en av hans kompisar tydligen på hans data? Uhm.. MISSÄR! Blöö, ja blir sur! Så ringa honom tänker ja då inte göra! Dem sensaste veckorna så har vi inte direkt pratat så mkt, Bara då o då. Eftersom han vart så fullt upptagen me allt annat än o ha direkt tid för mig. Men det e ju sånt som händer. Han har mkt o göra o så nu innan skolan börjar, så det e ju klart man förstår honom. Sen bor vi ju ca 45 mil ifrån varandra så att ses så ofta går ju inte.. Blöö på distans IGEN! Fuck den! Min lilla intelligenta pojke är inte riktigt som alla andra pojkar. HAHA!


Jag har tänkt jag ska lägga upp ett inlägg ngn gång nu i veckan om hur jag ser på förhållanden, hur jag själv vill ha mitt o hur jag har mitt nu. Nejj, mitt förhållande med Kristoffer är allt annat än tråkigt, o dumt o sånt. Vårat förhållande är perfekt. Elr inte, men det e underbart. Älskar min pojke så himla fucking mkt! Men det e ju klart vi som alla andra par har fel o brister. Jag ser på en sak på ett sätt o han på ett annat. Jajja, shiiet happens =)


Btw, en sak till.. Om min lillebror Jocke.. Han hittade fler spindlar o är ute o letar efter fler nu. Han kom upp me en liten burk me typ 20-30 spindlar i te mitt rum. Jag höll på o svimma, om inte annat dö på fläcken. Fick sån panik så ja bara började skrika på han o kalla han saker o be han dra åt helvete o att han skulle försvinna från mitt rum o att han ska dränka spindjävlarna! Ååh, så rädd o äcklad jag blev. Visste inte vart ja skulle ta vägen, å jag sitter här på golvet framför min bärbara, ställde ja mejj halvt upp o backade mot sängen o hade panik som bara den o visste inte vad ja skulle göra. Jocke bara skrattade o gick ner o bort från mig. Jag trodde seriöst ja skulle DÖ! Fyfan för han o han o hans ÄCKLIGA SPINDLAR! Död åt dem! Usch, försvinn!   


Nu blire film iaf, ska springa ut snabbt till altanen o röka nga bloss. Sen blire o mysa ner sig framför tv o käka glass, då ja har ont i halsen efter att ha skrikit på Jocke i vild panik. Nu måste jag lugna ner mejj o tänka på annat. Har så mkt o tänka på o jag orkar seriöst inte med allt tänkade nu.. Ajja..

Skriver kanske ngt innan jag går o lägger mejj sen. Annars blire imon ja skriver mer =)


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards