ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Emelie - 11 augusti 2010 14:59

Ja, har duschat o klätt på mig halvt, har bara fått på mig unerkläder änsålänge, har inte orkat göra mer x) sitter här o degar ist! ska strax klä på mig resten av kläderna, sen torka håret o gå ner o va social. Det e tråkigt väder ute o ja känner mig lite depp.. Vet inte vfr, men det e la sånt som är ibland. Mina 2 små hjärtan ser ut o läka fint =) Fast, måste ju fylla i dem små jävlarna! Pinas ännu mer :( haha, jajja! Vill man va fin får man lida pin ;P Sen mest för Jockes skull, eftersom han är så glad över sin lilla maskin ;P

Nejj, klä på mig o grejja. Skriver nog lite senare ;P Ska se film idag med, känns som om man inte orkar annat än det, ååh nejj! Ja kom på att ja måste diska oxå -.-' Elr måste o måste, gör det frivilligt, för då blir mamma & mammas Sambo glada ;D haha!

Nee! klä på sig vare! Dricka vatten o borsta tänderna o diska! Duktiga mig ;)


 


Love Emelie  

Av Emelie - 11 augusti 2010 00:32

Nu har ja vart riktigt duktig ;P Diskat o grejjat, sprungit runt lite överallt o fixat saker. Vart o borstat tänderna och sånt med. Så nu blire sängen för min del =) Är riktigt trött. & Ja tror fan ja har smet överallt -.-' känns så iaf! Haha! Asså, krabbelursmet..

Ajja, dags för sängen iaf =) Natti natti ;P


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards