ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Emelie - 28 augusti 2010 22:01

Ååh, damp på den! Ohja! Jag klagar IGEN! Damp på mig själv =) 

Ska hitta ngt gulligt te datorns framsida med, ska även försöka fixa o trixa lite i gratis "ps" typ, o paint ;D. Haha, se om ja kmr på ngt vettigt elr inte =) 

Nu blire o leka iaf, ska först ut o röka =)


Love Emelie  

Av Emelie - 28 augusti 2010 21:07

Uhm.. hur jag än vrider o vänder på det har får ja inte ihop det.. Ja.. jag har som sagt en MASSA choklad, elr.. för en stundsen hade ja det iaf, o så e det en choklad som heter typ "chokladkola" asså, kola me chokladöverdrag.. första biten smakade knäck, JULknäck, andra smkade typ dumle o ngt annat o den 3,e smakade kaffe -.-' Ändå är det exakt samma kola? I don't get it! Allt jag äter smakar annorlunda.. Uhm.. skumt! Inget som smakar som det ska.. Fyfan! Ajja, nu ska la sluta klaga. Ont i huvet, ryggen, halsen o brösten pga det känns som om det bränner i dem varje gång ja hostar! Nee, slut på klagandet för idag..

Nu får det helt enkelt hända ngt roligt. Dagen har i sig vart väldigt rolig, var bara vissa delar man kan ta bort =) Lägger in bilder från dagen ngn gång när ja fått tbx den bärbara från jocke så ja kan lägga över alla bilder..


Love Emelie  

Av Emelie - 28 augusti 2010 20:21

Som fan! Har en t-shirt & 2 tjocktröjor o ja fryser ändå! Ruskigt kallt ute måste jag säga. Elr så e det bara för att jag är förkyld? Äsch, ja vet inte.. Kallt e det iaf. Haha! Sitter här med min påse med godis (endast choklad ;D) o funderar på om ja ska se en film elr om ja ska läsa en bok. elr om ja helt enkelt inte ska göra ngt alls.. Usch, är trött -.-' Vet inte ens vfr ;o 

Jajja, har la med förkylningen o göra. Funderar väldigt mkt just nu, så aah.. skriver sen =)


Love Emelie  

Av Emelie - 28 augusti 2010 17:25

Who's bad? haha.. Booring ;D 

Spelade kubb innan, skulle blivit en massa andra saker med, nu vet ja inte ett skit x) 

Ja, nu får ja allt se vad som händer. Nu ska ja ner o va social me folket, tänkte bara lite snabbt uppdatera här ;P Inte för att ja tror ngn bryr sig, men ändå ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 28 augusti 2010 13:23

..För hosta! & kallt väder, elr kyla över huvudtaget! Hatar o frysa! -.-'

Måste plocka ner datorn ngn dag nu med, eftersom jag ska måla om mitt "kära" skrivbord ;P Sen blire ngn dag när man fixat mer färg o bära ut sängen o sova i mitt v-rum.. Eftersom ja ska måla om väggarna med, haha.. ja dör x) Plocka ner allt från rummet för o måla om, guuud va kul -.-' haha! Nej, nu måste ja verkligen käka frukost ;o


Love Emelie  

Av Emelie - 28 augusti 2010 12:15

.. Ingen frukost för mig än ;P hittade inget ja direkt var sugen på o ville äta. så får väl äta sen när ja hittat ngt ;D haha

Ska alldeles strax sminka mig o fixa håret ;P sen funderar ja på om ja ska ta ngn dag nu o ta nya härliga kort o göra om headern i min blogg ;P Ta både gamla o nya bilder o leka lite =) Även ändra bakgrunden. Men får se. Måste även ta nya kort så ja får lite fler bilder o visa här i bloggen, då den ser väldigt tom ut ;P haha!


   Bara för det slänger ja in en typ 2-3 år gammal bild ;D haha ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 28 augusti 2010 11:25

Nu ska ja bara klä på mig, kan ju inte gå runt i handduk runt kroppen o huvet hela dagen x) haha. Får se vad som händer idag oxå, lördag.. uhm.. ja. Ngt händer väl säkert ;P 

Nej, nu blire o leta fram kläder o gå ner o käka frukost! Min mage skriker efter mat, eftersom ja inte åt ngt igår ;P Dumma mig! Men ja var verkligen inte hungrig, käkade bara en massa godis & det kan man ju inte leva på precis.. (A) haha ;D 

Michael Jackson<3 Lyssnat på han hela natten & gör det fortfarande. Underbart, kanske ska se filmen idag igen? (A) Vem vet? ;) Annars ska jag nog slänga mig i soffan o läsa min bok ja fick i födelsedagspresent ;P 


Love Emelie  

Av Emelie - 28 augusti 2010 10:38

Ska bli gött, nyss vaknat o vart ute o rökt. Hostar ihjäl mig oxå! Eftersom jag har snetak, så vaknade jag inatt av att jag slog i huvet i taket, jisses vilken bula! Ajaj.. Men men, sånt som händer när man hostar så man tror man ska dö -.-' haha. Nej, duschen för min del nu. Ska även se efter duschen om ja kan gå utan mitt fuckade bandage, då jag har tröttnat på det totalt o inte vill ha kvar det. Fucking handled som aldrig vill läka!

Skriver sen ;D


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards