ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Emelie - 10 augusti 2010 22:39

Gjorde krabbelurer innan =) JÄTTEGOTT! ;D Ja o Cassandra var riktigt duktiga ;P

Sen gjorde ja nyss ett hjärta till, precis under det förra. Jävla pina! Får fylla i färgen när det har läkt. Ska göra ett 3,e men inte än. Nu får det räcka för ett litet tag ;P

Här kmr en dålig bild, ser helt miffo ut x)


 

Mongobild, och hjärtana ser helt mobbade ut. Men men, Jocke ville ha en försökskanin och ngt att typ träna på, så vfr inte mig då? haha

Ser lite konstigt ut, men det får det göra tills dem alla är klara ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 10 augusti 2010 19:12

Blir en snabb uppdatering. Har tyvärr inte orkat sitta vid datorn, o har även haft annat för mig =)

Som tex, en tatto.. Ja, jag gjorde elr. Elr aah, Jocke gjorde en på mig med sin hemmabygda tattomaskin. Haha, lite sött ändå =)

Så jag o Corn var 2 små försökskaniner åt Jocke. Vadå, ngn måste ju testa. Dock vet ja att det inte kmr bli så bra sen när det har läkt. Så blir att fylla i det då igen. USCH! Gjorde både ont o inte ont. -men jag är rätt nöjd ändå =)

Sen har ja gjort mat, o lite sånt idag. Mest bara vart ute i det fina vädret =)

Så nu ska ja kila ner igen ;D Kanske skriver mer sen, annars så blire imon =)

Här kmr iaf en liten dålig bild på min söta men lilla tatto ;P


Såhär såg det ut när ja halvlåg där o pinades ;P

Andra bilden är efteråt när det är klart.

Sen den största men sista är när ja sitter i mammas sovrov o tar ett, lite dåligt, men snygg på sitt sätt ;)


(Klicka på dem mindre för o få större)


   

 


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards