ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emelie - 20 augusti 2010 09:16

Nu har man duschat o sånt. Gud va skönt det var! ;D haha. Så nu ska ja klä på mig o fixa mig. Är lite nyfiken på hur håret blev nu efter duschen ;) Har ju faktist klippt det. duktiga mejj ;P 

Så nu väntar man bara på att Jimmie ska vakna, den lille har en låång sovmorgon, orättvist! haha ;D Så blir o klä på sig o fixa sig nu, sen ska ja poppa popcorn o mysa ute på altanen, då det faktist är fint väder änsålänge, sen bärjar det väl säkert regna o grejjer. Men men, nu så. Nej, gå o fixa sig vare. ;D haha


  


Love Emelie  

Av Emelie - 20 augusti 2010 07:47

Nu ska ja strax gå o duscha, vart vaken sen typ 6 x) Fixat Cassandra inför skolfotot idag =) Blev riktigt nöjd faktist, (låter som om ja inte blir det annars x)) Men det blev bra, fast ja var SUPERTRÖTT o nyvaken x) haha! Hon blev nöjd själv, vilket är det som är huvudsaken =) 

Fixade hennes hår o sminkade henne, o så lånade hon en tröja av mig, så lilla söta Cassandra är nu redo för klassfotot senare idag =)

Men ja ska duscha, raka mig, göra en body scrubb! Klippa mig o diverse saker man gör när man ska duscha x) haha! 

Skriver mer sen ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 19 augusti 2010 23:38

Känns lite konstigt, för kl e inte ens tolv än ;o ja som alltid brukar lägga mig efter tolv ngn gång. Men måste ju börja ändra på mina sovvanor nu o lägga sig tidigare. så får se om det hjälper ;P haha! Alla andra sover nu o sådär. Haft ett trevligt samtal me mamma innan =) Saker som händer hit o dit. Nu får man bara vänta o se vad det blir av det hela. Längtar faktist till 25,e. Även om det är min födelsedag imon, så uhm.. Nee, shoppar hellre ;D men ska bli gott med tårta o sånna saker oxå imon ;P Får la se vad dagen bär av imon då =) Förutom att vara barnvakt, men det blir inte förrän runt 3 ngn gång, då mamma åker iväg o storhandlar, så har hela dagen fram tills dess att: 

  • Klippa mig!
  • Raka benen & andra ställen!
  • Duscha!
  • Fixa mig efter duschen! ( Så som, kläder, smink & hår)

Men ska bli trevligt imon ändå, mamma ska göra 2 olika sorters tårtor, med :

Glass, marsipan, grädde, marängbottnar och andra småsaker på o i ;P haha!

Men nu är det sängen som gäller för min del =)

Natti natti folket o dröm sött ;)


Love Emelie  

Av Emelie - 19 augusti 2010 21:04

Då var det klart x) Så nu hoppas jag Cassandra är nöjd. Nu vet ja inte riktigt vad ja ska göra heller.. Har tråkigt, och är glad, men mår samtidigt inte så bra. Konstig komination, Yes I Know! Men men får la bara se vad som händer resten av dagen. Fryser gör ja ocå, så börjar la bli sjuk på köpet? Jippie -.-' Nee, men det tror ja inte. Ska iaf kolla lite saker nu. så skriver la säkert ett inlägg senare x) 


Love Emelie  

Av Emelie - 19 augusti 2010 20:55

...degar o ska fixa Cazzies klasskort, som hon ska ta redan imon. Herregud va tidiga dem är här nere me det ;o jajja, skitsamma ;D Ska fixa det nu iaf. Får se hur det går ;P haha 

Har därimot städat o grejat lite. Äntligen gjort ngt som ja sagt ja ska göra. Haha, bara lite kvar sådär. Men det orkar ja inte med just nu ;P 


Love Emelie  

Av Emelie - 19 augusti 2010 17:43

Imon är det är stor dag för mig, kom ja på nyss x) Haha, fyller år, hela 19 år ;o Vart tog tiden vägen? Det känns som om man börjar bli riktigt stor nu.. Känns som om det inte var så längsen man var typ 13-14 år? Ojsan, tiden bara rinner iväg x)

Men imon blir det inget direkt firande heller, vi äter tårta o så på kvällen, men får inget förrän den 25,e då ja o mamma ska shoppa, så får en shoppingdag i present? Haha, ja typ så blir det la ;P Men sak bli mysigt. 

Imon är jag barnvakt oxå, haha, eftersom mamma alltid storhandlar den 20,e varje månad.. Men men, det är ju inget man kan göra åt ;P Så blir o duscha o sånt innan hon sticker, om det inte bli på morgonen då, då får la Jimmie va me inne i badrummet? haha, elr hoppas på att han sover ;P Ja vem vet. Lilla jag börjar bli en stor flicka? HAHAHAHA! Ohnej, alldeles för barnslig för det. Men sen kan ja vara mogen med, så aah, skitsamma. Nu ska ja städa lite överallt så ja får ngt gjort som är duktigt! Precis lagat mat, så lite duktig har ja vart iaf. Skriver mer sen ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 19 augusti 2010 16:08

Ja tkr faktist att folk kan kommentera/fråga (frågerutan i spalten på höger sida) mig ngt, så ja har ngt o göra. Har så grymt tråkigt -.-' Finns inget o göra, vet inte VAD jag ska göra heller.. Men det är la sånt som händer tror ja x) haha

Funderar på om ja ska göra om utseendet lite på bloggen, men ja vet inte hur.. Så får se hur det blir med den saken =) 


Love Emelie  

Av Emelie - 19 augusti 2010 12:56

Som vanligt sitter man vid datorn, då man borde göra annat. Satt ute en stund me mamma o Jimmie. Jimmie är jääääätte gnällig, håller på o få 3 tänder samtidigt, Stackarn =/ Så undrar vad som händer idag då. Har iaf klätt på mig innan ja satte mig här ;D *stolt* x) haha.

Igår blev det inte så mkt inlägg, för sen på kvällen läste ja en bok o precis efter det somnade jag. Det var typ min dag, o densamma blir det nog idag, förutom att ja måste ta mig i kragen o städa!!! Men men, man märker vad som händer ;P haha 


   


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards