ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emelie - 22 augusti 2010 01:15

Trött som fan, haft en mysig pratstund me mamma ute. Så lättat på hjärtat lite ;) Nee, men lättat lite på alla tankar o funderingar. Saker jag inte kan ta upp med någon annan än mamma. Känns bra nu iaf, men vissa tankar finns ändå kvar.. Sen vet man ju aldrig vad som händer med någonting, så får la se hur det blir med den saken. Just nu längtar jag bara till den 25,e. då ja o mamma ska shoppa i Halmstad ;D Ska bli riktigt trevligt faktist, ser verkligen fram emot det =)

Men nu blir det iaf sängen o se om ja får iordning på ngt av mina konstiga dumma tankar!

Som sagt, tiden får utvisa!


Love Emelie  

Av Emelie - 21 augusti 2010 17:06

In a vision I can see
Like the beauty of a sun setting into the sea
Your perfect body next to me.

♥♥♥♥♥♥♥

Av Emelie - 21 augusti 2010 14:56

Känner att ja inte riktigt vet vad ja ska tänka. Att mina tankar är överallt och ingenstans. Det känns som om, ja vet inte. Kan inte förklara. Har alltid velat det, om det nu är sant. Men sen så ser man verkligheten i vitögat o kmr på att, nej det är fel tid! Mitt humör g¨r upp o ner, huvudvärk till o från, samma med illamående o yrsel. Ja får helt enkelt sluta tänka så mkt! så funderar på o lägga mig med en bok i sängen elr slänga mig framför tv o se film!

Sitter just nu här o lyssnar på Nickelback på högsta volym, helt UNDERBART! Laddade ner lite mer låtar me dem innan, så nu kan ja lyssna sönder dem oxå ;D Innan.. så.. Tyckte ja inte så bra om dem, vissa låtar var la okajj, nu har ja fått värsta rycket o lyssnar på dem hela tiden nu!

Helt otroligt, men min musiksmak är som den är x) haha. Går upp o ner, men alltid lika bred o bra ;D (enligt mig då)  Så sitter här i min ensamhet med högtalarna en bit ifrån o funderar o tänker. Snart börjar det väl lukta bränt -.-' haha!

Men men, man får helt enkelt se vad som händer =) Ska ta o gömma mina tankar tills vidare =) för nu får ja helt enkelt glömma dem tills ja vet om ja verkligen kan elr vågar tänka dem högt =) För, nej.. Bara mamma som vet visserligen vet vad som pågår i mitt huvud. Inget som man ska tänka högt tills vidare, egentligen inte ens tänka på alls. Tiden får helt enkelt utvisa o se om det blir ngt av det hela =)

Men nu drar ja ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 21 augusti 2010 12:54

... Det blev inget mer inlägg igår, hände lite saker på kvällen, inget dumt elr negativt som tur är. Var la bara vissa stunder man ville skippa kanske. Var hemma hela dagen igår. så från typ 23.00? ngt? Så satt ja ensam i mitt rum, pratade me folk. sprang upp o ner för trappan, höll på o döö av värmeslag, var ute o rökte, elr drack vatten typ 2 ggr i halvtimmen x) MOTION! haha nee men typ. Men men, trevligt samtal me en, o den andra.. Ja.. Det går la o diskutera kanske x)

Men nu ska ja klä på mig, har så fucking ont i min handled idag så ja tror jag avlider -.-' 

Käka frukost ska ja iaf göra nu, är ASHUNGRIG! Helt cp, men iaf fått tbx min aptit ;D Bra gjort! Men har halsbränna på köpet, så ska se vad ja får ner x) haha!


Love Emelie  

Av Emelie - 20 augusti 2010 21:59

Nu blir det mer tjöt om tårtorna! Men dem var verkligen jäääätte goda ;D Gottgott! Så nu sitter jag här o är proppmätt igen o mår illa igen.. Förbannade sötsaker till o göra sånt mot en x) Men skitsamma, det är det värt =)

Idag blir det en tidig dag i säng, elr aah, tidigare än vanligt har ja tänkt mig. Men om det blir så vet man inte. Så får se. Är verkligen JÄTTE trött. Men mår toppen o har haft en underbar dag. Så då får man sova tidigt fast kvällen är ung ;) haha! 

Nu ska ja vara lite social lite överallt. Sen får vi se om ja skriver ngt inlägg elr inte sen ;d


Love Emelie  

Av Emelie - 20 augusti 2010 19:08

Ja mår så illa så ja tror ja ska spy! Åt lite för mkt till middag, men det var bara såååå GOTT! Älskar fisk! Mamma friterade ngn slags fisk o ja höll på o svimma. Supergott vare verkligen så nu mår man illa pga det x) Annars mår ja nog bara bra =) lite yr sådär, men det går säkert över. Ja borde egentligen må jätte illa, frysa, vara mer yr än va ja är o va extremt jätte trött. Men det är faktist inte så farligt, o anledningen till att ja borde göra det där, är för att ja har sovit förlite, brukar alltid bli alldeles konstig efter att ja har sovit för lite. Men har la haft för mkt o göra, o vart alldeles för upptrissad för vissa saker för o tänka på det ;P haha. Vem vet ;P

Blir snart att hjälpa mamma me tårtorna iaf, o ja har typ inte tjatat om annat på hela dagen! Haha, ja e nog sugen på ngt riktigt sött ;D 

Men iaf, bilder kmr sen ikväll elr imon. Beror på om ja kmr orka sitta här o ladda upp en massa bilder ;P haha! Men nu ska ja ner en snabb sväng o fixa en sak. Kmr tbx lite senare o kanske skriver ngt ;) Pratar me älsklingen<3 på msn, men han lagar mat så väntar på att han ska kma tbx, dfr passar ja på o skriva lite nu o nu fixa en sak x) haha


   Lite skillnad på hur ja har sett ut, & dem flesta av dem är tagna antingen på födelsedagen, elr nga dagar innan födelsedagen ;P 15 & 17 var på mina födelsedagar, dem andra har vart 1 elr 2 veckor innan ja fyllde ;P haha!


Love Emelie  

Av Emelie - 20 augusti 2010 16:32

Kom inte på ngn annan rubrik x) haha! Sitter här för en liten stund. Ska strax ner o hjälpa mamma med maten =) Sen vet ja inte riktigt vad ja ska göra mer. Få se helt enkelt. Mamma ska göra tårtorna efter maten o ja får la sitta ute me alla barn ;P haha (om ja inte hjälper till där med, för då kan man smaka innan (A)) haha. 

Nejj, nu ska ja försöka kma ut ur mitt rum ;o Tony har öppnat det lilla "förrådet" i mitt rum o ställt en massa saker i min säng, så kmr inte ut härifrån x) haha. Joo, det gör ja la, tur man e smal o vig ibland ;) Elr ngt ;D haha! 


Love Emelie  

Av Emelie - 20 augusti 2010 14:19

... Nu är jag helt SLUT! Har lekt med Jimmie i flera timmar, matat o klätt på han. Stojjat o grejat ;P haha. Hjälpt mamma när hon kom hem, käkat frukost o gud. Heöt slut, seriöst! Ont i ryggen som fan oxå. Men dagen har hittills vart underbar =) Var ensam hemma i nga timmar o lekte me Jimmie o sånt. Var helt underbart att ha huset nästan för sig själv ;D Sen kom mamma o barnen hem o nu är det fullt ståhej här igen ;P haha! Blir att göra mat runt 3-4 ngn gång. Sen ska mamma fixa mina tårtor ;D haha!

Måste erkänna att ja faktist tkr om födelsedagar, fast dem inte direkt brukar vara så värst speciella egentligen ;P Ja, jag har tagit en massa bilder under dagen med, men det kmr tas flera till. Så lägger upp dem ikväll elr imon. Beror på vad som händer idag ;) haha, o hur trött jag kmr vara elr inte ;P Men nu ska ja gå ut i det fina vädret o vara social ;D

Skriver sen iaf ;P


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards