ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emelie - 30 augusti 2010 18:56

Man blir verkligen depp av Celine dion's låtar! -.-' Vet inte ens vfr ja lyssnar på henne, bara blev så. Älskar låten: Think Twice me henne. Gråter nästan varje gång jag hör den, o varje gång ja hör den så tänker ja tbx på allt det gamla, vilket inte är bra.. Men men, sånt som händer helt enkelt.. 

Lite text ur den: 


Don't think I can't feel that there's something wrong
You've been the sweetest part of my life so long
I look in your eyes, there's a distant light
And you and I know there'll be a storm tonight
This is getting serious
Are you thinking 'bout you or us


Don't say what you're about to say
Look back before you leave my life
Be sure before you close that door
Before you roll those dice
Baby think twice


Baby think twice for the sake of our love, for the memory
For the fire and the faith that was you and me
Baby I know it ain't easy when your soul cries out for higher ground
'Coz when you're halfway up, you're always halfway down
But baby this is serious
Are you thinking 'bout you or u


Love Emelie  

Av Emelie - 30 augusti 2010 18:46

" really i want to say for you miss Amelie that maybe many guys can say nice words for you but it will be harder for any one of them keep being elegant and cute specially with lady like you whom appriciate nice and pretty treatment for that i want to say : 

thanks for answering cuz in general iam like the ghost , i dont appear just when angle like you appear miss Amelie , and i would like to ask if we can talk on msn cuz its faster from here by 10 times and sure at last with all respect for your opinion :) waiting your answer :) "


Från samma person som i ett inlägg lite längre ner. JA DÖR! Nee, gör jag väl inte. Men tkr det e riktigt kul faktist x) haha! Uhm.. Ajja. Nog om det ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 30 augusti 2010 18:39

Ja det gör den faktist.. Om man tänker efter, det börjar ju trots allt bli kväll nu ;P

Men har iaf käkat, mumsmums! 

Nu vet ja inte alls vad som händer faktist.. Uhm... Får kma på ngt helt enkelt ;P haha! Sitta o läsa på random sidor o prata me folk ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 30 augusti 2010 17:29

..& jag sitter här o drömmer mig bort. Nee, ja satte mig precis här, med Cascada på högsta volym o massa tankar & funderingar som snurrar runt i huvet. som vanligt ;P haha!

Var ute nyss o snacka me mamma o barnen, Jimmie lekte o så försökte ja sola, men gick inte bra då solen inte vill va med! Just nu springer Jimmie runt på sin lilla bil o leker. Han går ;D Helt fantastiskt, han går flera steg, lite ostadigt o ser ut som en gammal gubbe som sketet på sig, men sött är det allt ändå ;D Springer fram o tbx nu bara för att han vet att han kan. Hur sött som helst ;D

så nu ska ja ner o se på när han springer fram o tbx me alla sina leksaker o leka me alla små barn. Då jag är på underbart humör. Trots allt runt omkring som inte är i det bästa just nu =)

Det är bara att försöka se allt från den positiva sidan ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 30 augusti 2010 16:47

" I can't imagine how sweet and pretty you are , and i please you to answer me , from which planet do you come from , because i don't think that you are from the earth by the way what i really knows that there is only one moon which is in the sky , and now i can say that i meet the other one which is on the ground , good evening sweet and fabulous angel :) "


Undrar bara hur många han har skrivit det till   

JA! Jag har kille, en underbar sådan, världens bästa, ohnej! Ja överdriver inte när ja säger att han är världens bästa, för enligt mig är han det! 

Men satt inne på en sida o fick den här kommentaren, måste faktist medge att jag tkr den var lite söt, fast ja antagligen ör den typ... 9836439 personen som får det =)

Men man känner sig ändå lite smickrad, synd för han bara att han var skitful x) Nee, ja går inte på utseendet på folk, men han var faktist inte fin, han trodde väl att han kmr bättre in hos tjejerna med smörande smicker, inte en aning. Men mig funkar det verkligen inte på iaf =) Nu tänker inte ja skriva mer om det här, har vettigare saker för mig ;P

Jag har min pojke o jag är mer än nöjd med honom.

Jag Älskar Min Kristoffer<3


Love Emelie  

;P

Av Emelie - 30 augusti 2010 14:00

Sådär, duschat, klätt på sig & ätit. Vad duktig ja har vart ;P 

Ätit riktigt mycket för en gångs skull ;P 3 mackor me sallad, kycklig, o cremé bonjour ost me tacksmak & philadelfia (stavnig ;o?) ost, ett glas citron yoghurt & en kopp varmt persiko té ;P 

Inte för att ja vet vfr ja skriver det här.. Men ajja.. Kanske för att ja vart duktigare än på länge när det gäller o äta. Åt 3 ggr igår, rekord! & ja har inte fått upp ngt alls! Fast det vart nära flera ggr, men mest pga hostan oxå, som för den delen börjar gå över nu =) 

Riktigt bra det här ju. Kanske anledning till att ja mår bättre? Äsch, ja vet inte.

Men nu ska ja ut o va social me familjen =) 


Love Emelie  

Av Emelie - 30 augusti 2010 12:06

;o Nej! Vad säger jag? God morgon? Elr skriver kanske man borde "skriva" ;D haha, är på jätte bra humör trots allt annat o hur ont ja har på vissa ställen ;P 

Har iaf vart vaken sen typ 9 ngt idag ;P 

Suttit ute länge o pratat me mamma, trevligt trevligt ;P Så nu ska ja strax hoppa in i duschen o skrubba mig fräsch ;D HAHA! 

Så ja skriver sen, o btw.. Ja HATAR träningsvärk -.-'


Love Emelie  

Av Emelie - 29 augusti 2010 23:18

Vad jag är duktig! Nyss ätit lite ;D haha! Börjar ser bra ut det dära ;P Me o äta asså.. Uhm.. Kanske inte såhär sent då men.. Ja var inte hungrig, men sugen på kex & typ "mjukost" Kmr inte ihåg vad mräket heter, men var iaf me tacosmak ;d underbart gott, om ja nu hade känt smaken då vill säjja.. Jobbigt!

Nu blire o fixa lite saker, sen blire sängen. Så.. Natti natti ;)


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards