ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emelie - 29 augusti 2010 13:50

Hostar som en tok o svimfärdig på köpet! (Y) Känns ju sådär bra lixx.. ajja, whatever.. 

Sen tkr inte mina lungor om mig alls, dem är helt cp.. Uhm.. Tappar andan lite tätt som tätt, svårt o andas o skit. Inte min dag idag alltså, allt går som sagt emot mig typ. Men får la försöka lösa det på ngt sätt ;P haha! Va Positiv! På ngt sätt lyckas la ja oxå ;P 


Love Emelie  

Av Emelie - 29 augusti 2010 13:04

Käkat frukost faktist, haha, duktiga mig ;P Så nu ska ja ner o va social en stund, försöka kma på en lösning på all skit oxå.. uhm.. Det blir inte lätt =/ Men alltid värt ett försök, sitter här i min älsklings tröja som ja "fått" av honom o myser. Saknar honom :(<3


  


Love Emelie  

Av Emelie - 29 augusti 2010 12:45

Ja vet inte vad jag ska tänka längre, jag orkar seriöst inte med det här längre. Ingenting funkar för mig längre, allt bli bara kaos o går åt helvete typ.. Orkar inte! Känns som om det bästa alternativet är o ge upp helt enkelt.. Men.. nee.. jag vet inte.. 

Känner bara att ja inte orkar så mkt mer, klarar så mkt mer. Vill inte ha det såhär, vill kunna ändra på det. Men det går inte.. Går bara inte.. Då ingenting funkar.. 

Man får la bara se vad tiden utvisar o kanske se om ngt blir bättre elr inte...


Love Emelie  

Av Emelie - 29 augusti 2010 11:34

Vaknade lite väääl sent idag, men pratade faktist i telefon till runt 2 ngn gång med mitt hjärta, så då får man lov o sova lite längre (A) Men idag ska det fan inte läggas så här sent. Utan tidigt =) Funderar på vad som händer idag.. antagligen ingenting ;P haha 

Nu ska ja ner o säga god morgon, fast ja vart vaken över 1 timme redan ;P Orkade bara inte ur sängen ;D haha!


Love Emelie  

Av Emelie - 29 augusti 2010 01:04

& drömma sött, sitter här o pratar med min sötnos i telefon. Riktigt mysigt ;D<3

Har även gjort om typ hela bloggen, ska bara ändra färger o så imon, så får vi se hur det blir. Nu ska ja prata klart me min älskling. Sen blire sängen ;D

Natti natti ;D 

  

Älskar & Saknar Dig Hjärtat Mitt!<3


Love Emelie  

Av Emelie - 28 augusti 2010 22:01

Ååh, damp på den! Ohja! Jag klagar IGEN! Damp på mig själv =) 

Ska hitta ngt gulligt te datorns framsida med, ska även försöka fixa o trixa lite i gratis "ps" typ, o paint ;D. Haha, se om ja kmr på ngt vettigt elr inte =) 

Nu blire o leka iaf, ska först ut o röka =)


Love Emelie  

Av Emelie - 28 augusti 2010 21:07

Uhm.. hur jag än vrider o vänder på det har får ja inte ihop det.. Ja.. jag har som sagt en MASSA choklad, elr.. för en stundsen hade ja det iaf, o så e det en choklad som heter typ "chokladkola" asså, kola me chokladöverdrag.. första biten smakade knäck, JULknäck, andra smkade typ dumle o ngt annat o den 3,e smakade kaffe -.-' Ändå är det exakt samma kola? I don't get it! Allt jag äter smakar annorlunda.. Uhm.. skumt! Inget som smakar som det ska.. Fyfan! Ajja, nu ska la sluta klaga. Ont i huvet, ryggen, halsen o brösten pga det känns som om det bränner i dem varje gång ja hostar! Nee, slut på klagandet för idag..

Nu får det helt enkelt hända ngt roligt. Dagen har i sig vart väldigt rolig, var bara vissa delar man kan ta bort =) Lägger in bilder från dagen ngn gång när ja fått tbx den bärbara från jocke så ja kan lägga över alla bilder..


Love Emelie  

Av Emelie - 28 augusti 2010 20:21

Som fan! Har en t-shirt & 2 tjocktröjor o ja fryser ändå! Ruskigt kallt ute måste jag säga. Elr så e det bara för att jag är förkyld? Äsch, ja vet inte.. Kallt e det iaf. Haha! Sitter här med min påse med godis (endast choklad ;D) o funderar på om ja ska se en film elr om ja ska läsa en bok. elr om ja helt enkelt inte ska göra ngt alls.. Usch, är trött -.-' Vet inte ens vfr ;o 

Jajja, har la med förkylningen o göra. Funderar väldigt mkt just nu, så aah.. skriver sen =)


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards