ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emelie - 29 augusti 2010 22:54

Funderar på det o tror det är det bästa att göra just nu. Är även helvetets trött! Vet inte vfr, o ja tror ja har hostat sönder mina revben & sen har nog hostat sönder tuttarna med ;o känns jätte skumt! träningsvärk i mage o bröst! Uhm? Jaja, får se om ja går o lägger mig elr inte. Ska hitta min älskade lilla mamma ngnstans med ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 29 augusti 2010 21:06

Ja dör av skratt! HAHA! Tony satt o gjorde ett test, första ggn misslyckades han TOTALT! Andra ggn lyckades han faktist bättre ;P Inte för att det gjorde så stor skillnad, men ändå x) haha! Så nu sitter jag här o lyssnar på musik =) Trevligt trevligt ;P 

Ska ner o prata me mamma snabbt snart med, se vad hon säger om en sak. Men nu blire först o lyssna klart på musiken ;D<3


Love Emelie  

Av Emelie - 29 augusti 2010 19:26

Finns säkert ngn mening med min rubrik, men ja kmr inte på ngn =) 

Jag vet inte ens vfr ja ska skriva här, för ja har inget o berätta, iaf inget som ni får läsa =) haha!

sitter här i mitt lilla rum framför datorn som vanligt o lyssnar på en massa musik. Pratar me folk, inte så många som e sociala.. Men det är som vanligt.

Jag är en tråkig människa (Y)  

Det märks ju bara genom det jag skriver o pratar om, inte intressant ngnstans, ändå skriver ja. Ja, jag skriver visserligen för saken skull elr för min egna. Men aah.. haha!


Love Emelie  

Av Emelie - 29 augusti 2010 18:58

Är nu mätt o fyfan! Ris, kycklig & sallad, riktigt gott, dock åt ja mest sallad, var inte direkt hungrig, så åt inte så värst mkt, dränkte iofs salladen i dressing x) haha 

Så har iaf ätit både frukost o middag idag, fyfan va ja e bra! (ibland) 

Undrar iofs va som händer nu då.. Uhm? Läsa en bok? Sagt det i flera dagar nu, men helt enkelt inte blivit av, haft annat för mig trots då inte tyckt ja haft ngt o göra? Jajja, det går inte ihop ja vet ;D haha. Sånt som är o händer helt enkelt. Elr så har ja bara inte orkat? Ja vet faktist inte, men ngn dag ska ja allt läsa boken ja fick i present, lika mkt för o vara artig o för att den vrkar bra =) så får la se om det e ngt o ha då ;) haha! 

Nu ska ja va lite mer social på msn, sen får man se vart dagen bär av, inte tänkt o sitta framför datorn hela dagen som ja annars gör! Fy för mig på den biten ;P haha! 


Love Emelie  

Av Emelie - 29 augusti 2010 18:29

Är hungrig o min hals gör ont -.-' Förbannade hosta ;P Men ja överlever, sitter här o pratar me min älskling o lyssnar på hög bra musik. Kan inte bli bättre ;D 

Är nöjd med mkt för tillfället. Fattas vissa saker o vill vissa saker. Men får helt enkelt lösa det när jag kan. 

Strax mat iaf, så skriver efter ja käkat ;P haha 


Love Emelie  

Av Emelie - 29 augusti 2010 18:17

    

Love Emelie  

Av Emelie - 29 augusti 2010 17:00

Fixat lite nya grejer igen, men den här ggn för google ;P haha En fin liten bakgrundbild ;d Duktiga mig ;d haha, Här e den: 

   Gud så sött ;D haha, riktigt stolt (A)

Förutom då att det är fjärilar o lila längst upp, ist för det där vi&grön/rosa som är på bilden. Just so you know ;P 


Love Emelie  

Av Emelie - 29 augusti 2010 14:09

Kände att ja verkligen behövde göra om saker o ting på bloggen, satt o gjorde det mesta igår, som bakgrundsbild, header & presentationsbild, Visserligen blev inte presentationsbilden så bra som ja tänkt mig, men tillräckligt bra för o va första ggn ;P Får öva lite mer på det där, men det kmr nog bli bättre allt eftersom =) 

Så nyss ändrade ja färgerna o jag är riktigt stolt om man säger så ;P haha! 

Ser lite mer ut som mig nu lixom, mer jag i det hela. Mkt bättre ;D Stolt o nöjd. Precis så ska det vara o så ska det kännas, men ändå känns det som att det är ngt som fattas o ja kan inte sätta fingret på det! Men ja får la fixa o trixa tills ja blir nöjd helt enkelt ;P 

  

Jag är ju bara såååå söt i napp (A) Julklapp av en gammal kompis för nga årsedan o står "EMELIE" i, så nappen är ju min o ingen annans ;D haha!


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards